2011. augusztus 1., hétfő

Cosnova ősz....Essence és Catrice..part 1.

Augusztus időjárási szempontból, szeptember pedig, naptárilag is ősz. Az Essence és a tesómárka a  Catrice, augusztusban ŐSZI nagytakarít, szeptemberben pedig izgalmas, új termékekkel jelentkezik.

Mik mennek?

Essence
Szemek:
Egyes szemfestékek: 15, 20, 25, 26, 27, 33 vagyis rózsaszínek, lilás szürke, meg zöldek, ebből szerintem a 26os Disco Queen talán a legkülönlegesebb
Duo szemfestékek: Minden szín!
4es szemfestékek: 02, 03, 04, 06 ...vagyis a barnás és a lilás marad meg
Black Mania termékek MINDEN!!
tus: vízálló és nem vízálló változatban...tehát a zselés és a glam tusok maradnak csak meg
All eyes on me szempillaspirál...zöld színben
stays on and on and on! szempillaspirál...kék csomagolást keressetek!
szemcerkák: a csavarósból a lila 08 és a rózsaszínes-bőrszínű 10, a kétvégűből a világos-sötét kék kombináció 07
rúzs: 41 és 46 ...ezekért szerintem nem kár :-P nem szép színek
nude szájfények 02 és 04 vagyis a barackos meg a barnás, ezekért kár szerintem

Arc:
mattosító kompakt 08as színben, ez majdnem a legsötétebb szín
csillogós kompakt (shimmer powder)
clear & matt olajmentes alapozó 06os legsötétebb színben

a legkirályabb Essence ecset: pirosító ecset, ebből aki teheti vásároljon be jól :-) csak nekem is hagyjatok :-D

Körmök:
az összes Multi Dimension körömlakk, érdemes lecsapni: 59 purple diamond (lila, rengeteg ezüst és lila csillámmal) 76 cool and the gang (egyik legkülönlegesebb szín a drogériák polcain liláskék, kékeslila) 78, 74, 73....érdemes arra figyelni, hogy multi dimension csak a 2 állvánnyal rendelkező üzletekben van
Colour and Go lakkok: 02, 21, 22 korall, de nagyon rossz, 31, 37, 40, 52 out of my mind...azaz a kékes-zöldes duokróm szín, 57
mattosító fedőlakk
a repedezős lakkokhoz tartozó bázis lakkok
special effect topper 04 (nyugi, ez egy elég uncsi darab)

Sun Club cuccok: minden szájfény, a bronzosító-pirosító kombináció (szerintem ezek nagyon szépek), a vízálló szemcerkák 01, 02, 03, csillogós bronzer

Catrice

Szemek:
szemöldök cerkák 02 és 03, filces tus 03, a kis satírozós végű szemcerka összes szín!,
mono szemfestékek: 010, 020, 150, 160, 170, 180, 200, 210, 220, 230, 240, 260, 290, 310...ezt mindenképpen csekkoljátok le, nagyon-nagyon szép színek!!!
duo szemfestékek: 020, 040, 050
érzékeny szemre való szempillaspirál (sensitive eyes mascara)

Száj:
Ultimate colour rúzs: egy csúnya, meg egy szép...a 070 a szép narancsos:-)
Ultimate shine rúzs:  120  és  140 linkeltem, mert mindkettő szép :-)
szájkontúr cerkák: minden szín
Lip Appeal szájfény: 070 és 090 egy bogyó és egy barna színű...
Colour Show szájfény: 050 lila és 070 szép!! narancsos

Arc:
Perfect Adapt korrektor: ecsetes, folyékony, minden szín
Cover Stick 030
Perfect Resist alapozó 040 legsötétebb szín

Körmök:
Ultimate Nudes 010 lilás, szép:-)
Ultimate Nail: 020, 160, 170, 210, 240, 250, 280, 300, 350, 370, 390, 510, 520, 530...nagyon szépek :-)

Egyelőre azt tudom mondani, hogy nem láttam ma leárazásokat sem a Westendben, sem a Szervita téri Rossmannban, de szerintem ezen a héten már érdemes ezekre figyelni. Egy dolog még, hogy ha vmi nagyon-nagyon tetszik, azt szerintem érdemes akár nem leértékelve is megvenni. Én is így tettem a Cool and the Gang körömlakkal, mert összesen 2 üveg volt belőle, szerintem holnapra meg nulla lesz :-)


3 megjegyzés:

  1. Szia. Én ma voltam rossmannban, és nagyon megörültem mikor megláttam a kis sárga jeleket, hogy akciósak;) (hozzá kell tennem, ez egy kisváros Északkeleten, és majdnem, hogy minden limitált kiadás utoljára kerül ki nálunk...) szerintem most nagyon nagyon jókat akcióztak le, a tavaszi?! vagy amikor legutóbb volt akció akkor annyira nem tetszettek de most nagyon. :-)
    Én megvettem a pirosítóecsetet, a matt fedőlakkot(ez szuperjóó!!) és az xxxl körömlakkokból a 70, 71, 74-es színt, de ez még csak az előzetes volt, még tuti visszamegyek sok másért, mert tényleg a mostani akció nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jól bevásároltál!!! :-) Nagyon klassz cuccok vannak most, én is alig várom, hogy Bpen is legyen végre akció. Az utolsó pár trendkiadásnál is úgy volt, hogy Bpre később érkeztek meg....

    VálaszTörlés
  3. már van akció Bp-en is,én ma voltam vásárolni:D

    VálaszTörlés