2012. március 20., kedd

Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál teszt

Használgatom már egy ideje ezt a Max Factor (egyik legújabb) szempillaspirált, egész pontosan 2000 calorie, piros változat. Még ma muszáj volt egy utolsó próbát kiállnia, így nyugodt szívvel tudok véleményt mondani, én mosom kezeimet, én mindet megtettem.
A csomagolás: fekete, fényes, piros elemekkel, borzasztóan jó tud karcolódni. De ez is csak csomagolás, semmi extra, de semmi gagyi. Feltétlenül ki kell emelnem, hogy rajta van a csomagoláson, hogy milyen kialakítása van a kefének, bár szerintem a kényszeres "ki kell nyitni a nem tesztereket is, és utána hátulról kell elvenni egy bontatlan darabot" típusú emberkéket nem különösebben fogja meghatni ez a segítség. De nálam ezért plusz pont jár.
Ez maga a kefe, oldalnézetből. Lelövöm a poént, de nem szeretem.
Kefe felülnézetből.
Már lelőttem a poént, de tényleg nem szeretem a kefét. Mert kényelmetlen. 
Egyébként maga a "cucc", nagyon jó lenne. Mert igazi fekete, hosszabbít, valamennyire dúsít is. Ami a legeslegjobb, hogy szerintem ez a tökéletes szempillaspirál állag: elég nedves ahhoz, hogy ne peregjen le a pillákról 2 másodperc alatt, elég száraz ahhoz, hogy ne kelljen sokat várni a száradásra és a kefe segítségével kialakított görbületet a gyors száradás miatt nagyon jól, egész nap megtartja.
Röviden: nagyon jó.
De a kefe egyszerűen elrontja. Amíg még  új a cucc túl sok anyag gyűlik össze a kefe elején és végén. Ha kimaradt a szempillasor vége, akkor szinte lehetetlen nem túl sok anyagot felvinni ezekre a részekre. Ahogy fogy az anyag egyre mérséklődik ez a probléma, de attól még létezik. 
Ezen felül, engem nagyon zavar, hogy muszáj egy adott módon tartani a szempillaspirált, mert igazából máshogy nem lehet. Ha a görbület csúcsával szeretnénk dolgozni pl: alsó pillák, akkor annyira béna. Idétlen, ahogy a nagymamám mondaná. (Tudom, hogy nagyon költőien fogalmaztam, de tényleg az.)
Semmi.

1 réteg. Természetes hatás, de azért látszik, hogy ott van.

1 réteg, de közelebbről :-)
Összességében: a mai utolsó próba után (vittem a kis szütyőmben egy másik spirált is, hogy lássam melyiket veszem elő.... ) azt kell, hogy mondjam, hogy nem rajongok érte. Nagyon tetszik a végeredmény, meg tényleg egész nap tart, de annyira kényelmetlen, hogy inkább máshoz nyúlok. 
Ár: 3000 ft, de érdemes vmilyen akcióra várni, pl. Glamour kupon, de inkább az  Xperience szempillaspirál.


A terméket a Primőr Kft.-től kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolta a véleményemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése