2012. július 31., kedd

Essence: Fix and matte púder teszt, vélemény

Július hónapra sem írok kedvences bejegyzés, mert júliusban is ugyanaz volt a kedvenc termékem, mint júniusban az Essence: Fix and matte fixálópúder. 
Már most lelövöm a poént, mert nagyon szeretem ezt a púdert.
A Clinique translusent loose púderét cseréltem le erre, eredetileg azt terveztem, hogy csak azt cserélem le és a MAC Blot púdert fogom magammal hurcibálni napközben továbbra is. Mert a loose púderek nem igazán hurcibálás barát termékek, szóródnak mindenhová, nincs tükör, szóval kell melléjük egy kis kompakt. 
Így terveztem, de annyira bevált, hogy inkább ezt hurcolom magammal, hiába nem az az előkapom és használom cucc.
15,5 gramm fehér, nagyon-nagyon finomra őrölt púdert kapunk 900 forintért, ami nem szép, sőt csúnya, de legalább nem praktikus, de strapabíró, egyszerű csomagolásban van.
Én úgy szoktam, hogy nem tépem le a fedőfóliát, csak néhány helyen lyuggatom ki egy olló vagy akármi segítségével. Még így is jóval több púder szabadul ki, mint amennyi kell, de valamennyivel kevésbé mocskos így a biznisz, ha kiveszem a táskámból.

Annyira finomra őrölt a púder, hogy nem is lehet látni a szemcséket! Mivel fixáló púderről van szó (tehát a legutolsó lépés a smink elkészítésénél), ez azért nagyon jó, mert ezek az atomnyi méretű szemcsék a legkisebb egyenetlenséget is fel tudják tölteni, simább, pórusmentesebb megjelenést biztosítva így a pácienseknek (nekem, neked, nekünk, nekik).
Ami a legjobb benne, hogy annyira, de annyira mattit, hogy az már a túlzás határait súrolgatja! Mostanában ugye reggel 6kor, fél7kor készítem a sminkem és csak este fél10kor mosom le, tehát 10en-valamennyi órát kell kibírni a sminkemnek, ami szerintem is borzasztóan sok. De, mióta ezt használom, még az én nagyon-nagyon-nagyon fényes T-zónám is elvan 1szeri blotting paper, 1szeri púder bevetésével ez idő alatt.
A legjobban azt nem szeretem ebben a púderben, hogy nem kompakt, milyen jó lenne, ha az lenne! Meg azt sem szeretem, hogy valahogy túl selymes érzést hagy a bőrön, illetve nem ajánlom arra, hogy naponta többször újra és újra átmenjünk az arcunkon ezzel, mert akkor biztos, hogy túlpúderezett viaszbabáknak fogunk kinézni.
 Olvastam olyan tesztet is erről a púderről, hogy nagyon fehérít, szerintem nagyon nem. Tény, hogy világosít, de nem nagyon. A Sigma F30-as nagy púder ecsetét használom hozzá, de a legfontosabb szerintem, az a technika, amit Wayne Goss makeup artist-tól lestem el.

Ecsettel a fenti pufnis technika!

Fix and matte púderrel fixálva.
Összességében: adok neki egy 4,25/5-öt :-) Ha elfogyott, tuti biztos újra fogom venni.

7 megjegyzés:

  1. Köszi a posztot, én hetek óta agyalok, hogy megvegyem-e.:)

    VálaszTörlés
  2. Hello! Megnéztem a videot, de a pasas kis pamaccsal dolgozik, te meg ecsetet írtál és nem teljesen jön össze a dolog nekem. Légyszi írd le kicsit részletesebben a te technikádat, mert nagyon-nagyon-nagyon érdekelne :) Tényleg! Köszönöm! Üdv, Iza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Iza! Tök jó vagyok, mert összekevertem a videókat. Frissítettem a bejegyzést, a 2. videoban láthatod az ecsetes megoldást!

      Törlés
  3. Tyű, tök szép a szemsminked! Lesznek majd sminkes posztok is? :)

    VálaszTörlés