2012. szeptember 15., szombat

Mennyit ér az arcom? TAG

 Fruhnál láttam ezt a TAG-et, aminek az a lényege, hogy összeszámoljam mennyibe fáj az összes termék, amit (szinte) minden nap használok. Ez, nekem valamilyen szinten szembenézés a valósággal, mert általában nem is akarok belegondolni, hogy mennyit költöttem eddig a sminkkészletemre. (Sokat! :-)
 Missha Signature BB krém, ebayről rendelem, bellogirltől,  kb. 29 dollár, ami olyan 6200 ft. Mindennap használom és hónapokig elég, jót tesz a bőrömnek, drágább, mint egy drogériás alapozó, viszont az én olajos, érzékeny bőrömre sokkal jobb, mint bármelyik alapozó.
Essence matt bronzer, 900 forint, nagyon-nagyon szeretem!
Bourjois Healthy mix korrektor, 2000 forint, hónapok óta használom, tényleg minden nap, egyelőre úgy néz ki, mintha nem is használtam volna, ez is sokáig elég lesz.

Bourjois szemöldök ceruza, 2000 forint körül, már nem emlékszem a pontos árra. A szemöldökcerka nagyon fogyóeszköz, nem fogom újravenni most télre, mert télen egy olcsóbb cerka is ugyanolyan tartós.
Max Factor Liquid effect szemceruza, Lilac flame színben, 2200 és 2800 forint közötti áron, annyira tartós, mint egy zselés tus, alsó szempillák tövétől sem mászik el, még a legmelegebb, legpárásabb időben sem.
ArtDeco szemhéjalapozó, 2900 forint. Kicsi tégely, de 4-5-6 hónapig elég, kiadós, engem a csillámok sem zavarnak.
Sleek Pan tao pirosító, 1450 forint. A Sleek pirosítói ár-érték arányban a legjobbak.
Essence rúzs, ajándék volt. Azért került most ide, mert rúzst minden nap használok, az ár, olyan 800 forinttól, 4800 forintig bármi lehet.

Szemfestékek: augusztusban és szeptemberben eddig az Urban Decay Preen Shadow box és az Essence Metallics négyesei minden nap előkerültek. Az előbbi 4000 forint körül, az utóbbi, azt hiszem olyan 8-900 forint volt.
Lovely: Collagen-Wear szempillaspirál, 500 forint, szintén fogyóeszköz, kedveltem, kedvelem ezt a spirált, de nem fogom újravenni, ha elfogy, ki szeretnék próbálni mást is.
Összesen 22150 forintot számoltam össze, amiben nincs benne a rúzs ára illetve nem vettem bele a Metallics négyest, ha beleszámolom azokat is, akkor olyan 25000 forint körül jön ki.
Bevallom őszintén nem számítottam ennyire, de ha azt veszem, hogy 11 termék és ebben két paletta is van, akkor olyan 2000 forint per darabra jön ki....
Ajaj....most már tényleg nem akarom tudni a teljes sminkkészlet árát....

6 megjegyzés:


  1. De jó a cím :)
    Én nem merem összeszámolni, néha jobb a tudatlanság :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is merném kiszámolni, hogy pl a mindent bele sminkes dobozomban milyen értékű cucc van :-D

      Törlés
  2. Dejóóó :) Nagyontetszik a blogood! Követvee!
    Ha nem olyan nagy baj, akkor megkérhetlek rá, hogy kövesd be az enyémet?:)
    a blogom: zsaniiblog.blogspot.com
    előre is kösziii,zsani
    xx<3

    VálaszTörlés
  3. Én nem merem összeszámolni nálam mi a helyzet, félnék, hogy sírva fakadok az összeg láttán. Bár én mindig azzal nyugtatom magam, hogy az alap dolgokból mindig csak egy van és akkor veszek csak újat ha elfogynak ilyen az alapozó, púder, spirál, tus, szemöldökcerka. De így is néha túlzásnak érzem amit felhalmoztam, bár ez általában a körömlakkjaim láttán ötlik fel bennem. :D
    (A Pan tao pirosítót bánom, hogy nem szereztem be mert a legjobb pirosítóim mind Sleek termékek.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ideig én is bírtam az egy-egy alapdarabok dolgot, de az utóbbi időben elszaladt velem az a bizonyos ló...
      A Pan tao a kedvenc Sleek pirosítóm és egyébként is az egyik kedvencem. Nagyon örülök, hogy sikerült megvenni annak idején.

      Törlés