2013. február 13., szerda

Urban Decay Mariposa paletta minták plusz egy smink

 Régóta adós vagyok ezzel a tesztel. Még tavaly év végén vettem, ezt a 10 színből álló palettát, ami főleg a színek variálhatósága és a kis, utazóbarát mérete miatt fogott meg.
3 szürke, 3 barnás, 1 sötétlila, 2 pop of colour és egy highlight szín van benne, mellécsomagoltak egy szerintük a teljes szemhéj színezésére alkalmas ecsetet, de szerintem inkább krémes szemfestékek vagy korrektor felvitelére jó, illetve a szempillák tövébe is szép vonalat lehet vele húzni.
 Rockstar: sötét, szürkés lila, Gunmetal: sötét, kékes szürke, Skimp: szép highlight szín, Infamous: közép rózsaszín, exkluzív, csak ebben a palettában, Wreckage: közép bronzos barna, exkluzív, Haight: élénk kék, Money: pénzszürke, Mushroom: szürkés barna
Igazából az összes színnel megvagyok elégedve, kivéve az Infamousszel, ami szerintem lehetne pigmentáltabb és kevésbé porolós.
 A két utolsó szín: Spotlight és Limelight, exkluzív szín mindkettő és a paletta leggyengébb színei. Majdnem mindegyik szín pihe-puha és szuperpigmentált, ez a kettő porol, szóródik, mondjuk még így sem ezek a legrosszabb szemfestékek, amiket valaha próbáltam.
 Összességében: jó paletta, praktikus, könnyű szállítani, de utazáskor külön kell vinni egy tükröt is, mert az sajna nincs benne. A természetes, semleges színek kedvelőinek nagyon jó, de azok is rengeteg szép sminket készíthetnek vele, akik odavannak a színekért.
Benefit, Urban Decay, Gurelain, Essence, Max Factor, Sleek termékek, amiket a sminkem elkészítéséhez használtam.

Rockstar a mozgó szemhéjon, felette Mushroom, alul meg a kedvenc Essence lila szemcerkámon az Infamous, highlighterként: Skimp.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a smink és igazán jól áll! :-)

    VálaszTörlés
  2. Uhhh tokre jo ez a paletta.sokat nezegettem,hogy megvegyem-e hisz a belsonel mar csak a kulso szebb.imadom az ud csomagolasokat
    pont ma akarok irni a blogon a deluxe palettanrol :-)

    VálaszTörlés
  3. Gumikacsa: Köszönöm szépen!!
    Ági: Jaj nekem kb mindegyik UD paletta a juj de kellene kategória, a 15th anniversary-ért meg voltam halva, de mire lett volna rá pénzem már nem volt sehol. Megnézem a teszted!

    Elíz: Igen!! És a minősége is jó!

    VálaszTörlés