2010. augusztus 10., kedd

maybelline mini colorama teszt

vakuval, ilyen színe van!





Teszteltem a Maybelline mini colorama "Punky Orange" körömlakkját.
Eddig kétszer használtam, egyszer pár napig, második alkalommal meg a képek készítésénél. Alapozólakkot és fedőlakkot is használtam.
Szín: gyönyörű!!! rózsaszínes narancs, nem túl csillogó, tényleg az egyik legszebb rózsaszín, amit valaha láttam. Nem túl műanyagbabás pink, de nem is túl narancs. Egyszóval gyönyörű na!
Kiszerelés: Kicsi, de amennyibe került (500 ft), és mivel körömlakkból nagyon nehéz egy teljes üveggel elhasználni, így nem baj, hogy kicsi.
Ecset: jó a fogása, könnyű vele dolgozni.
Állag: elég híg, szóval a rétegek mindenképp vékonyak lesznek.
Fedés: borzasztó! Egy rétegben ronda, kettőben sem sokkal jobb, három rétegben is átlátszott a körmöm hegye.
Száradás: ha a fedés borzasztó volt, akkor ez horrorisztikus. Két óra után is lenyomat megmaradós volt az első alkalommal, mikor meg a képeket készítettem, 45 perc elteltével , amikor felkaptam a kutyámat az egész tönkrement.
Tartósság: ha-ha! LOL. Az első használatkor reggelre!!! (este kentem fel) lepattogott két körömhegyről. Délutánra minden körömhegyen megkopott. Egyszóval vicc na!
Összegzés: gyönyörű szín, nem drága, de mivel egy évezred mire megszárad és nem is tartós, így azt mondom, hogy felesleges pénzkidobás. Tényleg nem ajánlom, mert csak a bosszankodás, meg a "pedig olyan szép" maradandó ezzel kapcsolatban.



2 megjegyzés:

  1. Érdekes, nekem nem ez a tapasztalatom... A színek tényleg nagyon szépek, könnyű az ecsettel dolgozni, és nekem már akár egy rétegben is jó fedést adott. Nem szabad nagyon sokszor kenni egy körömlakkal sem, mert akkor biztos, hogy hamar le fog kopni. Kétszeres festésnek tuti elégnek kell lennie az én tapasztalataim szerint, persze csak ha jól csinálod és eltalálod a megfelelő mennyiséget. :)
    A száradás tényleg nem olyan gyors, kb. 25-30 perc. Viszont pl. számítógép előtt ülni és gépelni nyugodtan lehet vele közben (annak, aki erre tud vigyázni, én tudok :))

    Egy szó mint száz, nekem nagyon bevált, az egyetlen körömlakkfajta, amiben kb. minden passzol, nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Örülj neki, hogy neked bevált. De ez sem változtat azon, hogy nekem meg nem...

    VálaszTörlés