2010. szeptember 3., péntek

Akciós Essence zsákmány II.

Ime a második része a "zsákmányomnak":

Magic Design mascara (vízálló változat): már régóta nem vettem szempillaspirált, mert volt egy pár, amit muszáj volt elhasználni. Ez kívánság listás termék volt, mert egyszer használtam és nekem teljesen olyan volt, mint a Clinique High impact mascara, ami a KEDVENC szempillaspirálom.

Egy rétegben, szépen szétválasztja a pillákat, hamar szárad, nem dúsít (szerintem), de megemel és hosszabbít. Imádom!!! Az elkeskenyedő kefe lehetővé teszi, hogy a szemzúgben megbújó legkisebb kis pillákat is elérjük, és az alsó pillákat is könnyű ezzel kezelésbe venni.

Pirosítók:
04 best friends: halvány, krémes rózsaszín, az arcon nagyon természetes hatású,
03 bronzing star: inkább bronzosít, mint pirosít, csillog, ha nem dolgozzuk el, akkor mint látható, szinte szemhéjfesték erősségű,
02 miss pretty: eldogozva szép, kicsit narancsos-korallos (idén nyáron iszonyú divatos, mert nagyon jól mutat a barna bőrön, és minden lánynak szüksége van egy hasonló színre)
Mono szemhéjpúder: 07 Love talk: metálos csillogású iszonyatszép középbarna, sokkal jobb minöség, mint a quattrok

Mosaik powder 02 adorable: az eldolgozott állapotot is (nem) lehet látni a kezemen, közvetlenül a nem eldolgozott minta mellett. Ebből is látszik, hogy ez igazából egy áttetsző fixáló púder, legalábbis én annak használtam.


Jók ezek az essence cuccok, ennyi pénzért, ilyen minőséget egyetlen más márka sem szolgáltat. Könnyű rászokni.
Ha összejön, holnap meglátogatom a Müller drogériát, remélhetőleg lesz Denim Wanted kollekció, és a matt fedőlakk is. Ha lesz időm, még London előtt befotózom.
Jó hétvégét mindenkinek. :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése