2010. szeptember 18., szombat

matt mindenhol

Már tavasszal tűkön ülve vártam a matt lakkok magyarországi megjelenését. Végül kifejezetten matt lakk nem érkezett, de megérkeztek VÉGRE a matt fedőlakkok (Manhattan Pro matt és az Essence Matt topcoat), így gyakorlatilag minden lakk mattítható.
Ezt szerettem volna kipróbálni , hogy most tényleg MINDEN lakkot mattosíthatunk vagy nem.
Már az első próbálkozásnál kiderült, hogy NEM :-)

Itt van a kedvenc lakkom, amit egyszerűen imádok. Essence: Into the Ocean limitált kiadás 01 Bubble Bubble. Lila, folyékony ezüstbe keverve, ennél fémesebb lakkot nem tudok elképzelni, lemosáskor a lila eltűnik egyből, de az ezüst réteg marad. Egy rétegben fed és gyönyörűűűű.

Szabadban, nem mattosítva.

Szabadban, mattosítva. Egy ici-picit más, de a fém itt egyszerűen legyűrhetetlen.

A Bubble, Bubble nagyszemű és apró glitterrel, mattosítva. A nagyszemű glitter milyen szépen veri vissza a fényt :-)

Blue Lagoon: gyöngyházfényű lakk.
Szabadan, egy rétegben, mattosítás nélkül.
Matt fedőlakkal. Ez tetszik a legjobban, mert mélysége, különleges textúrája lesz. Szinte bársonyossá válik a megjelenése.
Break through: nem gyöngyházfényű, hagyományos, normál csillogású körömlakk.
Mattosítva.
Mattosítva, lámpafénynél. Ez is jó, de nincs meg benne az a mélység, ami a gyöngyházfénynél előjön.
A próba összegzése: van olyan lakk, amin nem fog a matt fedőlakk.
A glitternél szerintem működhetne, ha nem átlátszó alapja lenne a glitterek, hanem vmi színes, mint az előző postban istenített China Glaze.
A gyöngyházfényű lakk teljesen átlényegül: 3D-s, bársonyos és gyönyörű lesz.
A normál lakkoknál: élénk MATT színt kapunk.
Jó befektetés egy matt fedőlakk, mert megkétszerezi a kollekciónkat. És jó vele elszórakozgatni. :-)

1 megjegyzés:

  1. Én is megvettem az Essence mattosítót, nagyon bejött. Barnánál, és bordónál próbáltam ki.

    VálaszTörlés