2010. november 25., csütörtök

Recept aka Dolce Vita és a mai random dolgok

Feltettem az előző postban bemutatott maszkot. Nagyon-nagyon levendula illata, van, aki nem szereti ne vegyen ilyet!! Világos menta színű, kb két alkalomra elég. Hűsítő.

Ma végre letettem az utolsó jogsihoz szükséges vizsgát! Végre!!! :-)

A decemberi Glamour tartalomjegyzék melletti oldalát felmutatva, a Westend Lancome "üzletében" kapunk egy Génifique koncentrátum mintát, ami 7 ml-es és jó sokááááig elég, mert egy-egy csepp elég belőle.

Voltam DM-ben, mert az egyik blogon láttam képeket és a S-he 434-es lakkja majdnem Orly Galaxy Girl!
Persze nem volt:-( De volt egy jó élményem is: az egyik vásárló megszólított, hogy tetszik neki a sminkem és látszik (LOL!), hogy értek a sminkhez és kérte, hogy ajánljak neki egy jó alapozót. Az Astor Mattitude alapozót ajánlottam, mert csak jót olvastam róla. Ezt meghallotta egy másik vásárló is, neki rúzst kellett nézni:-D Ez mennyire aranyos?! Köszönöm nekik a szép pillanatokat!

Jövő héten ez a sütit készítem el a volt oktatómnak, mert nélküle nem lenne jogsim.
I l♥ve K. Károly!

4 tojás sárgáját 6 evőkanál cukorral habosra keverünk, gépi habverővel. Ha kapunk olyan tojást, aminek szép nagy sárgája van, akkor nem kell bele 4 evőkanál hideg víz, egyébként kell és a habbá verés után kell hozzáadni.
130 gramm liszthez, 6 evőkanál cukrozatlan kakaóport és 1 csomag sütőport keverünk. Ezt, a lisztes keveréket apránként hozzáadjuk a tojássárgás cucchoz.
Az így kapott keverékhez hozzáadjuk 4 tojás keményre vert habját, apránként.
180 fokra melegített sütőben sütjük, olyan 20-25 percig, sütőpapírral kibélelt közepes méretű tepsiben.

Kihűtjük a tésztát. Miután kihűlt, hosszában ketté vágjuk (úgy, mint egy bagettet), az alsó felét megkenjük -vékonyan- sárgabarack lekvárral. Megkenjük a krémmel. Rátesszük a tetejét, a tetejére olvasztott csokit is tehetünk, de ezt ki is lehet hagyni, mert e nélkül is finom.
Krém:
Nagyjából fél liter tejszínt gépi habverővel keményre keverünk. Hozzáadunk kakaóport, cukrot izlés szerint. Én kb. 3-4 evőkanál cukrozatlan kakóport szoktam használni, meg 3-4 evőkanál édesítőszert. Szórunk bele egy csomag doktorötker Zselatinfixet, hogy ne essen össze a tejszínhab. Keverhetünk bele meggyet is.
Nagyon finom!!

+Tippek: Lehet kevésbbé egészségtelenül sütésálló édesítőszerrel is készíteni pl. Glükonon.
Zselatinfix helyett lehet hagyományos zselatint is használni, de én a Zselatinfixet ajánlom, mert kevésbbé macerás. Zselatinfix: nagyobb papír zacsiban van, kb, akkorában, mint egy pudingpor. Olyan 200 forintba kerül.

Lemostam a maszkot: fincsi!!! A bőröm, mint a babapopsi, a pórusösszehúzó hatást is érzem. Jó. Biztos, hogy veszek még ilyet.
Ezt a maszkot, tényleg nem szabad a szem környékére felkenni, mert éreztem közben végig ahogy relaxáló illóolajok felszabadulnak a pakolásból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése