2010. november 20., szombat

Előzetes: Essence-Fairytale

Reméltem, hogy a kezeim közé tudom kapni az Essence Metallics kollekciót, de sajnos Bp most a szerencsétlenebb városok közé tartozik és még egyelőre sehol semmi. Remélem hétfőn! Főleg, hogy végre sikerült kitalálni mit szeretnék.
:-(
A következő kollekció a Fairytale lesz, ami az Essence oldala alapján lesz Mo-on is, szóval ez nemcsak "fájdítom a szívemet". A fragdiegurus oldal kapott pár terméket tesztelésre: Az első szemhéjpúder (Tinka's Dress) kell nekem, habár a tesztelő csajszika azt írja, hogy neki túl narancs. Nekem határozottan nem!! . :-) A lilák viszont olyan blah, olyan 12 egy tucat, olyan been there done that.

A körömlakkról eslőre azt mondtam, hogy kell mindegyik. Jelen állás szerint kell mindegyik:-) A középső már elsőre emlékeztetett a China Glaze legendás Ruby Pumps színére:

(kép innen:www.vampyvarnish.com)

Ami tulajdonképen egy "igazi piros", arany mikorglitterrel. Gyönyörű. A tesztelő csajszi is ezt a színt emlegette, mint összehasonlítási alapot. E miatt nagyon várom ezt a kollekciót, mert régóta vadászom már ezt a China Glaze színt, de sosincs raktáron.
A szemhéjtusokra is kíváncsi vagyok.
Nekem ez egy igazi tavaszi kollekció. Nem baj, hogy télen jön ki, mert én a télből egyedül azt szeretem, hogy van fűtés. Semmi mást!!!

További képek a német csajsziknál:
http://www.fragdiegurus.de/?p=1332

1 megjegyzés:

  1. szemhéjpúdert biztos nem veszek ebből a kollekcióból... igazából nem tudom, mit szeretnék ebből a kollekcióból XD a műszempillát :D

    VálaszTörlés