2010. december 7., kedd

Lush zsákmány

Volt már régóta egy jó hosszú Lush kívánságlistám.
Ez...vagy majdnem.
Alsó sor, balszéltől kezdve:
Snow Globe szappan: karácsonyi cucc, azt írja, hogy kókusz-grapefruit olaj van benne, szerintem olyan citromos, nagyon friss illat.
Coal face: szénporral, a zsíros bőr ellen. Szerintem kicsit gyógyszertár illata van, de nem vészes, első próbára kellemes érzés. Majd meglássuk, mert evil-she-devil esküszik erre, de nekem eddig semmi "vmi ellen" termék nem jött be a Lushtól, se sampon, se bőrradír, se semmi.
Mint Julips: After eight csoki illat, erre azt hittem, hogy hülyeség, de tök jó!! Miután leradíroztuk vele a szánkat olyan jól beszívja a Carmexet, hogy csoda!
Godmother: ajándék szappan, először a Miranda nevű szappant adták ajándékba. Aztán, amikor álltam a kínainál sült banánra várva, láttam, hogy a Mirandában friss kiwi van, mondom jó, akkor vissza, mert allergiás vagyok a kiwire. Szerencsére kicserélték erre, bogyósgyümölcs, meg még vmi illata van.
The Comforter: habfürdő, feketeribizli illata van. Szeretem a Lush habfürdőket, tartós a habjuk.
Ma Bar: habfürdő, csokiskávé-karamell illata van szerintem.
Think pink: fürdőgolyó, cuki, virágos-vaniliás illata van, szép rózsaszín lesz tőle a víz, nem kell utána testápolózni. Cuki szivecskés konfetti van benne. :-) Egyik kedvencem.
A Christmas Eve melletti, a legutolsó cucc a Dorothy habfürdő: virágos, édes illatú.

Ez a Christmas Eve habfürdő, apró glitteres karácsonyi cucc, finom jázmin illattal.

Meg akartam venni a Snow Fairy tusfürdőt, de olyan émelyítően édes, olyan mű erdeigyümölcs illata volt, hogy fújjj.

A Coal face szappanhoz nagy reményeket fűzök, mert elsőre tényleg kellemes volt és csak jókat olvastam róla, de majd meglássuk.

A habfürdők stb. télen muszáj, mert nagyon utálom a telet. :-(
Köszönöm a csajsziknak, hogy kicserélték a kiwis szappant és választhattam másikat. Ami viszont nem tetszett, hogy nem értem miért nem pecsételnek a sárga zacsikra? Most, ha meg van hirdetve az akció (3 pecsét a zacsira=ingyen szappan), akkor miért kell itt szívózni?

5 megjegyzés:

  1. Ma Bar, Christmas eve és Snowglobeot használtam én is. Nagyon jók.
    Snowfairy engem is érdekelt, de annyira nem jó mint azt állítják.
    Pecsétes dolgot el tudod magyarázni? Én erről nem tudtam és nem is teljesen értem. Hogy néz ki a pecsét, és 3 pecsét 1 zacsira vagy 1-1 pecsét 1-1 zacsira?

    VálaszTörlés
  2. A Snow fairyt egy évig szagolgattam, de nekem nagyon mű illata volt és tudom, hogy utálnám magamon.
    3 pecsétet kell gyűjteni egy zacsira, vagyis mindig zacsival kell elindulni vásárolni:-)
    Elvileg minden vásárláskor rányomnak egy pecsétet (kicsi, zöld tintás, "Lush" meg az üzlet címe), és ha egy zacsin összegyűlt a 3 db pecsét, akkor kapsz egy ajándék 100 grammos szappant.
    így mukodne elvileg: Mondjuk vettél egy Think Pink fürdőgolyót, akkor a következő Think Pink vásárláskor viszed a zacsit és kapod rá a pecsétet.

    VálaszTörlés
  3. sajnálom,h a snow fairy nem jön be, én imádom érezni az illatát zuhi után.. és drukkolok, hogy a coalface bejöjjön :D

    VálaszTörlés
  4. hello!
    véletlenül keveredtem ide, a guglin keresgéltem...a pecsétes dolog a papírzacskókra, és nem a kis sárga bugyellárisokra vonatkozik.
    én személy szerint a Glöggért vagyok oda. hmm, fincsi forralt boros...

    VálaszTörlés
  5. Kedves névtelen: akkor most nem értem. Én a sárga zacsikra gyűjtögettem, és nekem így adták az ajándék szappant.....hmmm

    VálaszTörlés