2011. január 17., hétfő

Cellux manikűr ügyetlenebbeknek

Elég régóta olvasom ezt a blogot:
http://www.chloesnails.blogspot.com/
A csajszi olyan jó, béna-biztos, cellux segítségével készített manikűröket szokott bemutatni, hogy mindig kedvem támad vmit alkotni.
Ma ezt sikerült összehozni:


Essence "hypnotic poison" a piros, az ezüst, pedig a "Humpty dumpty" a Fairytale kollekcióból.



Röviden annyi az egész, hogy celluxból vékony csíkokat kell vágni, valahogy ráhelyezni a körömre, erre mehet a lakk, még száradás előtt le kell húzni a celluxot és kijön a minta.

Az a lényeg, hogy tényleg ne száradjon meg a lakk és azt a cellux csíkot húzzuk le először, amit utoljára raktunk a körmünkre.



Itt tekinthető meg, angol nyelven a készítési útmutató:

http://www.youtube.com/watch?v=TUmln2Fv_UA

Tipp: amikor levágtunk egy darabot a celluxból, akkor érdemes egyszer vmilyen bőrfelületünkön (pl. karon) végigragasztani, majd leszedni, hogy ne ragadjon annyira. Még mindig elég ragadós marad a mani tökéletes elkészítéséhez, de nem szedi le az alsó színt.

nagyon-nagyon-nagyon közelről így néz ki...elnézést a minőségért, de beltérben vaku nélkül makrot fényképezni így tudok

7 megjegyzés:

  1. Szerintem a cellux mehet a körömre anélkül, hogy lehúzogatnám a bőrömön, mert így csak szebb, élesebb lesz a vonal, csak meg kell várni, amíg az első szín teljesen megszárad.
    (A te módszereddel, mivel már nem volt elég ragadós, minimálisan aláment, amiből csak annyi látszott, hogy nem valami éles a vonal.)
    Kösz a tippet amúgy, ez jó olyanoknak mint én, akik nem szeretnek elidőzni manikűrrel :)

    VálaszTörlés
  2. Meli: én, amikor előkészítés nélkül használtam a celluxot, akkor lekapta a teljes lakkomat, pedig tegnapi festés volt, szóval eléggé száraz volt azt hiszem. Élőben teljesen élesek a vonalak, más kérdés, hogy nem teljesen egyenesre vágtam a cellux darabkákat.
    De örülök, hogy neked nem kapta le az előkészítetlen cellux sem a lakkot :-)

    VálaszTörlés
  3. én nem szeretem a francia manikűrhöz adott ragasztócsíkocskákat sem, mert inkább csak rontottak, mint javítottak a helyzeten. gyakorlással hamar bele lehet jönni a szép egyenes vonalak rajzolásába :)

    VálaszTörlés
  4. Ugye?:-)
    Nagyon egyszerű, hamar kész van, de tök látványos.

    VálaszTörlés
  5. Megnéztem az oldalt. Meghalok azért a matt-fényes vastag pöttyös körömért... ♥♥♥ Azt hiszem, rendelek körömnyomdát. ☺

    VálaszTörlés