2011. január 24., hétfő

Corall rúzs minták

Mióta a MAC Cut a caper a kedvenc rúzsom, azóta keresek valamilyen olcsóbb alternatívát.
Eddig két versenyző volt.

Oriflame Pure Colour "Candy Pink" árnyalatban és a NYX round lipstick "Indian pink" árnyalatban.
Az előbbi 1000 ft körül van, az utóbbi olyan 1-2-3 dollár + szállítási költség áron szerezhető be.
A mintákon látszik, hogy enyhén szólva sem hasonlítanak egymásra.
Az Oriflame egyébként nagyon szép, de sajnos ezüst mikró glitter van benne.....RENGETEG!!!
Nekem ezen a képen sikerült megtalálni a legszebb "arcát", de sajnos a mikró glitter legtöbbször elnyomja, ezt az egyébként csodaszép árnyalatot.
Nem nevezném tartósnak, de kellemes viselet.
A NYX rúzsa sokkal krémesebb. Tetszik a színe, de ez sem tartós.

Az Oriflame tökéletes lenne, de sajnos ahogy írtam, legtöbbször, a legtöbb fényviszonyban csak a metálos fénye látszik.

2 megjegyzés:

  1. én is most rendeltem meg egy oriflame rúzst, az nude pink árnyalatú, azt hittem legalább ebből kihagyják az ezüstös csillogást, hiszen nude... de nem :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem is egyedül, ez a finoman szólva is rettenetes ezüst csillogás jelent problémát. :-(
    Egyébként nagyon tetszik a színe, de sajnos azt legtöbbször nem lehet látni.

    VálaszTörlés