2011. szeptember 27., kedd

TAG: A 7 (sminkes) főbűn

Ez a TAG nagyon tetszik, így én is kitöltöttem, régen volt már hasonló poszt.

1. Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?
Szerintem vmi Essence 99 Ft-os cucc :-) Szeretek akciósan venni cuccokat, ilyenkor szoktam kipróbálni olyan dolgokat, amire egyébként lehet sajnálnám a pénzt.


2. Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?
Alverde zselés tusok, vízvonalról eltűnő szemcerkák. Amikor nem tudtam még tusvonalat húzni, akkor  a tusvonal volt, ami rettentően tudott idegesíteni, mindegy milyen terméket használtam.

3. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze?
Lush ajakradír mézes-mentás. Egyébként nem szoktam kóstolgatni a cuccaimat, mármint nem úgy :-D
 
4. Restség - Melyik sminkterméket / mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?
Korrektor, de be kell hogy valljam előfordul, hogy csak simán egy törlőkendővel "mosom" le a sminkem este:-P 
 
5. Kevélység - Melyik sminkterméktől érzed magad a legmagabiztosabbnak?
Parfőm, BBkrém, mattító púder.

6. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?
Parfőm. Fogkrém. Fogselyem. Fésű. 

7. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben? 
A Sleek teljes kínálata jöhet, Sigma Make me ecsetkészlet pink vagy lila színben, de inkább akkor már mindkettő. Missha Perfect Cover BBkrém kifogyhatatlan csomagolásban :-P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése