2012. január 5., csütörtök

Ecotools ecsetkészlet teszt

A világ legEarth-friendlybb ecsetkészlete. Bevallom, hogy nekem legelőször az tetszett meg az ecotools márkában, hogy annyira, de annyira szeretik Földanyánkat, hogy szinte már túlzás. Tényleg emiatt határoztam el, hogy KELL tőlük valami, persze a külföldi blogokon olvasott, kizárólag pozitív vélemények is rátettek erre az érzésre egy lapáttal.
Sokáig filóztam, hogy melyik készlet legyen AZ, de végül e mellett döntöttem, mert szeretem a kabuki ecseteket és nálunk, meg mindenhol egyszerűbb jó szemre való ecseteket kapni, mint arcra való ecseteket.

Ecotools 5 piece brush set (4 ecset plusz a kis tartó izé)

Így néz ki, a kis len szütyő rejti az ecseteket, az egész nem nagyobb, mint a tenyerem (ujjakat beleszámolva).
Általánosnak szánt szemre való ecset, korrektor ecset, púderecset és baby kabuki.
Közelebbről...persze nem ugyanabban a sorrendben....
Earth-firendly (környezetbarát magyarul, de szerintem angolul cukibb). Állatkínzás mentes "szőr", természetes és újrafelhasznált anyagok, praktikus utazós méret. Ezt írja magáról és ahogy én meg tudom ítélni, mindez igaz is.
Ez a kis ecsetkészlet tiszteli Földanyánkat, bambusz, műszőr, újrafelhasznált alumínium, kezeletlen pamut. Imádom az egész filozófiát!!
Itt leírja, melyik ecset mire való.
Jah és a bevételük 1%-át alapítványoknak utalják át...

Ez volna az általánosnak szánt szemre való ecset. Hát, használom egy ideje ezt az ecsetkészletet, de egyszerűen nem tudtam ezzel az ecsettel teljesen megbarátkozni. Nagyon furcsa a formája, jó végül is, mert elvégzi a dolgát, de annyira furi. A felső, formázott része mozog, az egyenes része meg annyira merev, hogy az hihetetlen. Most nem tudom, hogy velem van a baj és azzal, hogy megszoktam a "klasszikus" általános szemre való ecset formát (pl.: a H &M ecset is ilyen), vagy egyszerűen túlbonyolították a témát és ők a hülyék?
Nem tudom megfogalmazni, hogy konkrétan mi a bajom vele, azon kívül hogy furi. Mert satírozni satíroz, a belső szemzugba simán fellehet vinni precízen a színt, de a teljes szemhéjra is pikk-pakk fel lehet pakolni a cuccot....szóval tényleg nem tudom mi bajom szegénnyel....
Igyekeztem minden oldalról befényképezni, hogy lássátok miről beszélek, amikor azt mondom, hogy furi.


Púderecset. Ami szerintem nem elég tömött, hogy pl. fixálópúdert vigyünk fel vele az egész arcra pár mozdulattal, de pirosító ecsetnek használva nagyon jól működik. (Kb. régi essence pirosítóecset méretet képzeljetek el.)
Baby kabuki, ez nagyon tömött, elég merev is, ez tökéletes az egész arcra. Puha! Nagyon szeretem!
Látni pár kósza, kócos szőrt, de mivel nem zavar használat közben, és összesen ennyi van belőlük, úgy vagyok vele, egye fene.

Púderecset és a baby kabuki, látszik, hogy a kabukiból nem spórolták ki az anyagot :-)
A korrektor ecsetet, azért nem mutatom be külön, mert az egy tök normális korrektor ecset. Semmivel sem kevesebb, semmivel sem több.

Összességében, azt tudom elmondani, hogy  nagyon kellemes az ecsetek tapintása, mivel műszőr, így a krémes és folyékony állagú termékekhez is jól használhatóak. Jó az ecsetek fogása, de én eleve az utazó méretet részesítem előnyben, mert jobban tudom kontrollálni a mozdulataimat, a rövidebb szárnak köszönhetően. Egyáltalán nem hullik, nagyon jól meg van csinálva, nem kelt olcsó hatást, jól össze van rakva. Mosás közben nem ereszti a színét, nem büdös, nem hullik, úgy érzem, hogy még sokáig fogom használni ezeket az ecseteket.
Olcsó, ha valaki jár olyan helyen, ahol be tudja szerezni (UK, USA), nyugodtan csapjon le rá, mert megéri az árát! Nagyon sajnálom, hogy nálunk nem lehet kapni.

Egyetlen negatívumként említem a csomagolást, mármint a kis szütyőt. A kezeletlen pamut-len kombináció, párosítva a (túl) meleg vizes mosással, azt eredményezte, hogy a kis szütyő összement egy kicsit :-P Van ez így, az ecsetek még így is beleférnek, ez a lényeg.
Viszont a patentnál kezd szétmenni az anyag, ami nem olyan jó...

Az ebayről rendeltem, de nem találtam már meg annál az eladónál, akinél én vettem, de itt van, én azt hiszem olcsóbban vettem, de most nem találtam Buy it now ajánlatban ennél jobbat. :-(

5 megjegyzés:

  1. kár hogy nem lehet nálunk kapni,mert nagyon tetszik hogy környezetbarát és még jó minőség is:D

    VálaszTörlés
  2. Öhm, lehet én vagyok a hülye, de amit szemre valónak fotóztál szerintem az a korrektor ecset. A pici pufi a szemre való.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem. A "pici pufi" nem olyan "pufi", hogy pl satírozni lehessen vele.

    VálaszTörlés
  4. Satírozásra való ecsetet az ilyen miniszettekbe nem szoktak rakni. De a kisebbik ecset nem túl pufi korrektorhoz meg rövid? Plusz nekem a müllerből egy halál ilyen kinézetű ecsetem van és arra azt írták szemre való, arra is használom. Azzal viszem fel a szememre a festéket és mosom picit össze a színeket. De konkrét satírozásra egy rendes pufi ecsetet használok.

    VálaszTörlés
  5. Használd egészséggel a mülleres ecsetedet a szemedre. Én korrektor ecsetként használom ezt az ecsetet, mert túl merev és nem elég pufi, hogy szemre használjam. Szerintem sok olyan ecset van, ami jó több funkcióra is, pl ferde tusecset sem csak tushoz jó, hanem szemöldökre is ill. alsó szempillák tövébe is. Vagy a kifejezetten "blending" ecset nagyon jó a szem alatti korrektor eldolgozására is, ezt a korrektor ecsetet el tudom képzelni pl krémes szemfestékek felvitelére is.

    VálaszTörlés