2012. január 23., hétfő

Mai essence bevásárló túra...

Ha nem szereted a haul vagy zsákmány bejegyzéseket, akkor kíméld meg magad ettől, mert most csak ennyiről van szó, semmi komoly, csak sekélyes vásárlás téma....oh je bébi!

Ma nagyon rossz napom volt egyébként, harapok, mert megtudtam, hogy az egyik munkatársam a hátam mögött pofázott valótlanságokat a főnökömnek. Ráadásul nem is vagyok most bent, így duplán rossz, mert én számon szoktam kérni ezeket szemtől-szembe és most csak annyit tudok tenni, hogy tök feleslegesen ezen kattog az agyam. Szóval ilyen napom volt, de idegnyugtatóként hatott, hogy mindent meg tudtam venni, amit szerettem volna. oh je bébi! 

Fő célpontok a nail art glitter fedőlakkok voltak, amik egyszerűen gyönyörűek! (minusz a lila, mert a NYC Midnight confetti kb hasonló)
Akkor még kellett egy jó szempillaspirál, a Smokey eyes-ról csak jókat olvastam, szóval az kellett.
Van nem tudom hány darab szemöldök csipeszem, egyet sem találtam tegnap este, így kellett egy szemöldök csipesz.
Ezer éve tetszett a Reach peach nevű körömlakk, valamiért mindig halogattam a megvásárlását, na de most.
Szóval ezek kellettek, életbevágóan fontos volt mindegyiket megvenni. Élet-halál kérdés, de komolyan.
Ja és a Legends of the sky trenkiadás pirosítója is kellett....


Szépségeim...

A kollekció legsikerültebb darabja, meg a körömlakkok is jók, de pl. a paletta: WTF?

Freakin beautiful...mondjuk inkább nyárra meg ilyesmi, de ha most adták ki, hát egye fene, akkor most..
Hogy valami "közszolgálati" jellege is legyen a dolognak: érdemes kisebb, kevésbé forgalmas rossmannokba menni, mert hátha ott még van az, amit szeretnétek. Én a glitter lakkokat Újpesten, az Árpád üzletházban vettem, máshol viszont nem nagyon láttam.
Müllerekben nincs akció!
A Legends of the sky nincs a Blahán lévő Müllerben a ma délutáni állás szerint, én a Corvin plazaban vettem. Ja van Catrice Hidden world kollekció! (Nekem nem jött be, a pirosító nagyon rossz, folyt mint az őrület és semmi színe nem volt. A szemfesték habok nekem túl csillámosak, kevéssé pigmentáltak voltak, Timikénél olvashattatok róluk nem olyan rég.) 
A rossmannos pontgyűjtő kártyákat márciusig lehet beváltani, akciós termékekről is lejön a 15%, szóval akár most is érdemes bevetni. 
Ezen felül, szerintem most sem érdemes olyan dolgokat venni, amiket nem nagyon fogtok használni, például én is otthagytam a zöld zselés tust, hiába 300 forint, hiába szép, a lilát sem igazán használom, akkor meg minek?

4 megjegyzés:

  1. Én is a glitteres fedőlakkokra pályázom :] A rosszakarókkal meg ne foglalkozz ;)

    VálaszTörlés
  2. Gondolkoztam én is ezeken a fedőlakkokon, egy már megvan és nagyon szeretem, de lemondtam róluk, mert 1. van elég csillámos lakkom, 2. unom, hogy alig bírom levakarni őket, főleg hogy csak acetonmentes lemosót használhatok műkörömhöz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, látom, hogy nemcsak én ésszerűsítettem a bevásárlást :-) Én azért vettem meg, mert 1. imádom azt a kettőt, ami eddig megvolt 2. nincs olyan nagyon sok csillámos lakkok, szerintem 10 alatt 3. acetonmentes lemosóval is le lehet mosni őket a fóliás módszerrel 4. szerintem a látvány bőven megéri :-)

      VelvetFizz: remélem találsz még! Köszi :-)

      Törlés
  3. én a lila zselés tust szeretném, de nem hiszem h az enyém lesz mert csak szombaton tudok utánanézni, a mülleres dologhoz annyit,h a legutóbbi essences kiárusításnál már rég az új dolgoknak örült mindenki a müllerben pedig még csak akkor kezdődtek az akciók

    VálaszTörlés