2013. március 26., kedd

trnd projekt: Dove hajápolási termékek

Egy ideje regisztráltam már a trnd.hu -ra, de eddig nem nagyon volt olyan projekt, amiben szívesen részt vettem volna... Na jó, a Sió gyümilevek jöhettek volna :-D A Dove szappanokat viszont imádom, így nagyon örültem, hogy bekerültem a Dove legújabb, károsodott és száraz hajra való termékeinek tesztelői közé. 
Kaptam saját használatra Dove Intensive repair sampont és balzsamot, amelyek "Micro Moisture szérumot és Fibre Active molekulákat tartalmazva a hajszál mélyére hatolva, belülről segítenek a haj szerkezetét helyreállítani". A sampont szerintem nem fogom használni, mert sajnos szilikont is tartalmaz, én meg már kb. 1 éve nem használok szilikonos sampont. A balzsamot viszont ki fogom próbálni, mert én a fél szilikonmentességre mondom azt, hogy nekem bevált. A fejbőrömet nem fullasztom be a szilikon réteggel, viszont a fülvonal alatt használok ilyen-olyan pakolást vagy hajvégápolót. Nekem ez így tök jól működik, nem törik a hajvégem, de nem is zsíros a hajam, nem kell csak 5 naponta hajat mosnom, nem hullik, nem korpásodik (mondjuk, ez sosem volt jellemző, szerencsére), összességében elégedett ... lennék, ha a festés miatt nem érezném úgy, hogy muszáj még-még-még-még valami plusz ápolást alkalmaznom. 
Pár hete untam meg, hogy apránként, lépésről lépésre világosítom vissza a hajamat és fogtam, szőkítőpor, meg szőke hajfesték és tádám: világos haj. Ha eddig is úgy éreztem, hogy kell a plusz ápolást, most aztán igazán nagyon kell. Remélem, hogy a Dove Hair Therapy-Nourishing Oil Care expressz hajpakolás megadja majd a pluszt, de egy próbát mindenképpen megér.
A fejleményekről be fogok számolni! 
Holnap elkezdem osztogatni a termékmintákat, egyébként, én ezt a részt várom a legjobban az egész "projektben". Azt hiszem, kellemes lesz a munka monotonitását megszakítani a hozzám közelálló csajos  témával.....
Az olajos cucc azaz a jobbról 1. kétfázisú, van egy "arany" csík benne, ami az olajokat tartalmazza, meg van egy fehér, amiben azok az összetevők vannak, amelyek "visszazárják" a haj sérült részeit...kíváncsi leszek.

Ki fogom próbálni, eddig csak az illatáról tudok nyilatkozni: tiszta, jó.

expressz hajpakolás

5 megjegyzés:

  1. Plusz ápolásként én a Balea argánolajos samponját használom, utána pedig a Kallos tejproteines pakolását. A hajvégápolóm szintén Kallos, és nem lehet okom a panaszra.

    VálaszTörlés


  2. Még nem próbáltam a Dove hajápolási termékeit, a tusfürdőit szeretem.
    Nekem is a fél szilikonmentesség jött be, ugyanazzal a módszerrel ahogyan Te is használod a hajápolási termékeket :D

    VálaszTörlés
  3. N. én általában plusz ápolásnak mézes házi pakolást használok, nyáron, bevallom ilyen klassz időben nincs kedvem 10 percnél tovább vizes, nedves fejjel ücsörögni, így ez az expressz hajpakolás nagyon birizgálja a fantáziámat. A Kallos tejproteines pakolását sokan dicsérik, tök jó, hogy könnyen elérhető termékek is ennyire jók lehetnek :-)
    Erzsi: szerintem vagyunk még egy páran ilyen fél szilikonmentesek :-D

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon bejöttek a termékek,én is kaptam csomagot,azt kell mondanom ez a termékcsalád nagyon jó lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig csak az expressz hajpakolást próbáltam, NAGYON teszik...a balzsamra azt mondták a kollégáim, hogy szuper és tényleg jó lett tőle a hajuk, a sampont majd anyukám próbálja ki, de meg lennék lepődve, ha nem tetszene neki

      Törlés