2013. július 1., hétfő

Júniusi kedvencek

 Igazából, nem is azt kellene írom, hogy kedvencek, hanem azok a cuccok, amikért minden nap hálás voltam júniusban.
Kezdeném a csájníznál vásárolt topánkákkal, rájöttem, hogy egyszerűen nem tudok lapos talpúban járni, iszonyatosan kényelmetlennek tartom a balerinákat és a vékony talpú papucsokat is. Muszáj volt valami olcsó és cuki alternatívát találni, ezek a kis szandik 3000 forint körül vannak a legtöbb csájníznál, kilométereket képes vagyok bennük gyalogolni. LOVE!!!
Statement nyakláncok: innen-onnan :-D A legutóbbi az ebayről, ahol az itthoni árakhoz képest fillérekért lehet beszerezni vágyaink tárgyát......én kinéztem még kettőt, ami nagyon tetszik.
A Rimmel Scandaleyes cerkákról már írtam itt, továbbra is nagyon szeretem őket, sőt! Valamelyik délután kutyasétáltatás közben sikerült ronggyá ázni, de a sminkem a helyén maradt.
Az Essence szájkontúr cerka újrafelfedezés, nyáron szeretem a matt rúzsokat, ezt pedig olyan könnyű használni, tartós, szép, helytakarékos, szuper.
MAC blott púder és Crew pirosító: minden nyáron alapfelszerelés nálam.
Lancome bronzer: csodás!! Még a Müller outletben vettem, röviden annyit tudok mondani, hogy a legjobb bronzerem.
Veet hideggyanta csíkok: régen nagyon utáltam a hideggyantát, de ez tényleg jó, jön róla teszt. Annyit előre, hogy csak ezt veszem elő, ha túl lusta vagyok vagy nincs időm szöszölni a meleggyantával.

2 megjegyzés:

  1. Az a rózsaszín-zöld nyaklánc annyira tetszik, de már csak egy szakadt volt amikor voltam a Mammutban:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én még a leárazás 1. napján vettem a westendben, 2db volt, az egyiket megvettem én, a másikat meg az a lány, aki tőlem kérdezte, hogy hol van .... nagyon-nagyon túlzás szerintem, de szeretem :-D

      Törlés