2013. július 3., szerda

Napi smink és köröm


 Nem csináltam egy fúúúú de különleges sminket, de nekem tetszett, így gondoltam megmutatom nektek.
Nincs a képen, de kaptam 2 db színben jó mintát a Max Factor 3 in 1 Facefinity alapozóból (75 Golden), így most azt használgatom, erősen fontolgatom, hogy legyen ebből egy teljes méretűm. Szép matt a végeredménye és elég tartós is, nem leszek pár órán belül egy diszkógömb, szóval elég jó :-)
Amióta, beszereztem a MAC Temperature rising kollekcióból a Ripe for Love pirosítót, azóta mindig csak ezt nyúznám. Olyan szép barackos színe van, tényleg ez az árnyalat az, ami mindig, mindenkor, mindenkinek jól áll. Bronzosítónak a MAC és Carine Roitfeld együttműködéséből született kis szett krém bronzerét (Bootcamp Bronze) használtam.
Szemre a Sleek Sunset palettájából választottam színeket: alsó sor 3. és utolsó, a hógömb technikát alkalmaztam, azaz a sötétebb szín kívülre és belülre, a világosabb szín a szemhéj közepére. A felső szempillasort feketével erősítettem meg. Az Yves Rocher Sexy Pulp ultra-volume szempillaspirálját használtam, amit egyelőre nem igazán szeretek, szerintem túl nedves az állaga, nem is dúsít és túl nagy a keféje is. Nem lesz a kedvencem!! Alapnak az Essence @holografics.com 03 Prism@tic white krémes szemfestéket tettem fel, régi, de megbízható darab.
A Rimmeltől 2 terméket használtam: a Scandaleyes bronze szemcerkát, amit egyszerűen imádok, tartós,  gyönyörű és a 102-es matt Kate rúzst.


Adena körömlakk
A képek telefonnal készültek. Ezt csak halkan teszem hozzá :-)

2 megjegyzés: