2014. március 1., szombat

Februári kedvencek

 Ha írok havi kedvences bejegyzést, az azt jelenti, hogy volt néhány olyan termék, amelyet egész hónapban, mindig, állandóan szívesen vettem elő, nem egyszer, nem kétszer, hanem egész hónapban, minden nap használtam őket.
A L'Occitane Shea vajas kézkréme először a Marie Claire egyik számának "mellékleteként" került hozzám, egyből beleszerettem a kicsit hintőporra emlékeztető tiszta illatába. Nem mellesleg, messze ez a legjobb kézkrémem. Szinte azonnal beszívódik, nem kell félni, hogy krémes kézzel összefogdosom a kedvenc felsőmet vagy bárhol zsíros, olajos nyomot hagy maga után. De, ennek ellenére a hidratáló hatása nem tűnik el a következő kézmosásnál, tényleg sokáig érezni lehet a puhaságot.
 A másik L'Occitane termék, amit már az első használatkor tudtam, hogy mindig, örökké használni fogok az a 30% Shea olajat tartalmazó köröm és körömágy ápoló olaj. Ennek, nagyon praktikus ecsetes kiszerelése van, egy csepp olaj elég egy pracli kezelésére. Nem szívódik be hamar, egy olajtól nem is várnék ilyet, jól hidratál, tényleg látom a különbséget. Minden körömfestéskor használom. Egyébként, valamiért meg voltam győződve róla, hogy a L'Occitane termékek horribilis árban vannak, igazából csak a Facebookos akció miatt mentem be az üzletbe és meglepődve tapasztaltam, hogy egyáltalán nem kell otthagyni a teljes fizetést, persze drágább, mint egy sima Essence vagy sajátmárkás dm-es/rossmannos cucc, de az általam próbált termékek  megérik az árukat.
 Tonymoly Dear me Petite Cotton Pact: púder. Először tök csalódás volt nekem ez a termék, mert olyan kis kicsike, azt hittem pikkpakk el fogom használni, de egy havi, mindennapos használat után jobban tartja magát, mint eddig bármilyen más púderem. Iszonyatosan finomra őrölt szemcsékből áll, nagyon jól mattít, nem ad túl sok plusz fedést. Nincs lisztes hatása sem. Nagyon örülök, hogy megvettem, kár, hogy nincs sötétebb árnyalatban, mert lebarnult bőrön lehet, hogy fehérítene...
Yves Rocher ajakápoló: szerintem már írtam erről egy kedvences postban, azóta is stabilan tartja magát a kedvencek közt. Elég egyszer reggel és egyszer este felkenni, egész nap puhának és ápoltnak érzem az ajkaimat.
Lady Gaga Fame parfüm: ehhez egy iszonyatosan jó akció keretében jutottam. Szerintem, mindenki tudja, hogy a dm-ekben Karácsony után a maradék ajándékcsomagokra 50%-os kedvezmény van, így kemény 3500 forintért jutottam hozzá egy 30 milis parfümhöz és egy jó méretű tusfürdőhöz. Igazából, minden parfümre igaz, hogy mindenkin kicsit más az illata. A Fame-re ez százszorosan, ezerszeresen igaz. Rajtam lágy, tiszta, puha virágos és tartós illata van, ugyanakkor van akin gyógynövény szaga volt, van akin borzasztóan édes, cukros, gyümölcsös illata volt. Ezért, nem is írnok olyanokat, hogy mik a fej, meg a szív jegyek, mert ezt a parfümöt mindenkinek saját magán kell kipróbálnia. Én nagyon szeretem!


2 megjegyzés:

  1. Lady Gaga parfümöt én is nagyon szeretem, Lakkmatt blog írója Hajni elküldte nekem ajándékba ami a Pixiboxban volt, és pont olyan az illata ahogy elképzeltem :) Az YR ajakápolói nekem is nagy kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  2. A parfümöt én is majdnem megvettem, de aztán lebeszéltem magam róla. :D

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés