2014. szeptember 9., kedd

Born Pretty Store nyomdalemez

Nem direkt van egymás mögött két körömnyomda lemez teszt, csak annyit történt, hogy most éppen ezt van kedvem megírni. :-) Ezt a kis lemezt a BornPrettyStore webshoptól kaptam tesztelésre, de ahogyan azt már megszokhattátok, ez nem befolyásolja a véleményemet, nekem a blogolásnál nem fér be a kamuzás...
A lemezke elől-hátul kék fóliával védett a szállítás közbeni karcolódástól, én a hátsót le sem szedtem, mert minek, nem kér enni, viszont legalább hátul nem lesz karcos. Mert elől az lesz! Akkor is, ha simán kártyával húzom le róla a felesleges körömlakkot.
Alumínium lemezke, iszonyatosan éles sarkokkal, de ninja dobócsillag éleket képzeljetek el. Gyerek kezébe nem való, most viccet félretéve. 15 darab nagyon nőies és picurka mintát tartalmat, ami azért jó, mert egy-egy mintát többször is fel lehet tenni egy körömre és azért rossz, mert én valahogy jobban szeretem a teljes körmös alakzatokat. Viszont, azt hiszem rózsa mintával el vagyok látva egy  életre...
A termék hasonló minőségű, mint az Essence ilyen cucca, a  lemez vastagságát és a nyomatok mélységét tekintve is. Ennek megfelelően, én leginkább egy réteges lakkokkal való használatot tudok elképzelni és ezt is ajánlom, szerencsére napjainkban már sokkal több egy réteges körömlakk érhető el mint pár évvel ezelőtt, amikor úgy kellett vadászni az ilyenekre.

15 minta
Papírra lenyomdáztam az összes mintát. Látszik, hogy van egy-két olyan, ami messze nem tökéletes, de például a masni és a levélkék nagyon cukik, meg az egész lemez cuki (kivéve, hogy tényleg nagyon-nagyon élesek a sarkok). Szerintem, a mostani (2014-09-09...szülinapom!) 3 dolláros árát nem éri meg, de sokszor van 33%-os, meg 50%-os leértékelés, illetve van eleve -10% az oldalt lévő kuponnal. Azoknak ajánlom, akik tudnak nyomdázni az Essence lemezeivel is. Egyébként, azt vettem észre, hogy egy jó pecsét sokkal többet számít, mint az, hogy mennyire mély a minta, megéri beszerezni egy jó szilikonos pecsétet, lecserélni a régi kemény műanyagot.

Legnőcisebb manim ezidáig.
Linkek:
http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-template-beautiful-rose-bowknot-qa55-p-5690.html
http://www.bornprettystore.com/
-10%: CAB10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése