2014. szeptember 14., vasárnap

Catrice újdonságok: Nude illusion alapozó és Velvet matt -első benyomások

A Catrice őszi újdonságai közül legelőször a Velvet matt szemhéjpúderek nyerték el a tetszésemet, egyből szerelem volt, ahogy beledugtam a kis ujjacskáimat a teszterekbe. A Nude illusion alapozót néhány pozitív teszt után írtam fel a fizikailag nem létező kívánságlistámra. Az alapozóról még nem tudok részletes tesztet írni, alig két hete használom, de a szemfestéket nem kellett rengeteget próbálgatni a stabil véleményem kialakításához.


Velvet matt szemfesték egyelőre 6 színben létezik, azért esett a választásom a 01 Vanillaty Fair árnyalatra, mert ezt érzem a legjobban kihasználhatónak satírozni, szemöldök alá, de teljes mozgó szemhéjra is szívesen használom. A Velvet matt állaga csodás selymesen puha, hihetetlenül pigmentált és ami, nekem a legjobban tetszik benne, hogy elsatírozva nagyon szépen előjön a fénye. Nincs benne csillám, de van egy kellemes ragyogása. Biztosan be fogok még szerezni néhány árnyalatot ebből  a termékből: 060 Moss Wanted Colour és a 040 Al Burgundy, ezek vannak kinézve, nagyon!
Alig értem hozzá...

Egy húzásra.

Kicsit elsatírozva.

Nude Illusion a Catrice weboldala szerint: könnyű alapozó, ami beleolvad a bőrbe, megfelelően mattít, de a fényvisszaverő pigmenteknek köszönhetően egészséges ragyogást ad. Hidratál, UVA és UVB védelemmel.
Amint, néhány használat után el tudok mondani róla:
-nagyon elegánsan néz ki, tejüveg és pumpás kiszerelés, szuper!
-a weboldalon 5 árnyalat van, de én négyre emlékszem a Müllerből, 
-mindegy, ha 4, ha 5, akkor is nagyon kevés ennyi, főleg úgy, hogy a 030-as Nude Beige nagyon oxidálódik, tök sötét... nekem lassan nagyon sötét kezd lenni, pedig még van nyári színem...a 020-as Rose Vanilla meg biztosan iszonyatosan világos lesz nekem
-primer nélkül két pumpálásnyi kell belőle, primerrel elég egy teljes
-nagyjából 4 óra után kezd fényes lenni a T-zónám, a pórusokba nem ül bele, bőrömön nincs alapozó tapintása,
-a finishe szuper, a Max Factor 3 in 1 alapozónál sokszor túl mattnak éreztem a végeredményt, de a Nude illusion pont a megfelelő ragyogást adja, anélkül, hogy zsírosnak, diszkógömbösnek tűnne az egész
-nagyon kellemes viselet.
pumpa

egy pumpálásnyi


itt már oxidálódott

A Max Factor 3 in 1 és a Nude illusion üvegben nagyjából egyformának tűnnek, talán a NI egy fél árnyalattal sötétebb, de igazából mindkettő pont megfelel a nyári színemnek.

Oxidálódás után a NI sokkal sötétebb...

2 megjegyzés:

  1. Engem is ez az oxidálódás ijesztett meg nagyon Szandra videójában, de ott azt hittem, hogy én látok rosszul vagy csak a fényviszonyok miatt tűnik sötétebbnek.
    A matt szemhéjpúderek közül a bordót szeretném majd beszerezni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg oxidálódik, egyelőre ez a legnagyobb bajom vele...Mivel oxidálódik, kb. még két hétig lesz jó nekem....Megnéztem ma, 4 árnyalatban kapható nálunk, a 020 és a 010 sokkal világosabbak, még úgy is, hogy bőven sötétednek viselés közben....szerintem a 040-es árnyalatot nem kellett volna behozni, a 025-öst meg igen....
      A bordó szemfesték nekem is kellős, meg a rózsaszín, meg a zöldesszürkéskékes is :-)

      Törlés