2014. október 6., hétfő

Elíz tag- Kedvenc Smintermékeim (az egyes drogériás márkáktól)

Megláttam Elíznél ezt a taget és tudtam, hogy ezt most nekem ki kell töltenem. Annyira cuki, de közben meg nagyon hasznos.

Lovely kedvencek: Lakkok! Főleg a limitált kiadású homok és egyéb lakkok, a Rio csillis homoklakkjai igazi ékszerek a körmökön, de a régebbi Must have Nr. 6 is a kedvenceim közt van. És a szuper olcsó, de nagyon jó és a Rossmannokban sokszor akciós szempillaspirálok is ott vannak a topon. A Balaton Soundon ömlött az eső, majdnem minden lány pandában nyomta, de nekem a Maximum volume vízálló változata meg sem indult lefelé, annyira büszke voltam magamra! :-D
Essence kedvencek: Régebben meg voltam veszve a limitált kiadású Essence cuccokért. Ez, egyrészt azért volt így, mert nem volt ennyi sminkcuccom, mint most, plusz sokkal több trendkiadás jött be, mint mostanság és kicsit kísérletezőbb is voltam akkor, persze mindig szeretek új dolgokat kipróbálni, de egy ideje már nem veszek meg csillámos tusokat pl., akármilyen szépek. Ennek megfelelően az igazi  nagy Essence kedvenceimet már nem lehet kapni, de akinek megvannak ezek, az most vegye elő őket megint! A Stay all day Concealer viszont most is elérhető, imádom, szerintem bőven jobb, mint az agyon hypolt Collection 2000 korrektor.
Catrice kedvencek: Először lányos zavaromban, csak ültem és néztem ki a fejemből, "Catrice? Catrice? Catrice?" Tettem fel magamnak a kérdést...aztán megláttam a szájizés dobozomban a Shine gel colour rúzsaimat #love és a Made to stay Smoothing lip polish cuccaimat, ráadásul a Velvet matt szemfestékem alapból nem volt kérdés, így a végére egész sok Catrice, Catrice, Catrice cucc került a kedvencek közé. 
Maybelline kedvencek: Ezzel a márkával nem nagyon szoktam kísérletezni, amit viszont szeretek, azt nagyon szeretem. A Color tattook, szerintem minden sminkcuccot kedvelő emberkének (lányok, fiúk, akárkik) kötelező darabok, mert tényleg nem csúszkálnak le az emberkék (lányok, fiúk, akárkik) szeméről, magukban, vagy alapnak istentelen jók. A Coral Tonic az egyik legszebb és legnyáriasabb rúzs, amit drogériában lehet kapni. Nálam minden nyáron előkerül.
Max Factor kedvencek: Oh! A Kedvenc szempillaspirálom. A Kedvenc alapozóm. A Clump defy a Clinique High impact spirálját taszította le a trónról és azóta is uralkodik, egyszerűen hibátlan, szépséges pillákat csinál. A Facefinity az általam próbált alapozók közül a legjobb, egy jó ideig nem is hordtam alapozót, mert az érzékeny, nagyon zsíros bőrömre nem találtam olyat, ami kinézett valahogy pár óra múlva, a Facefinity jött, látott és győzött, Glamour kuponnal szoktam venni, most is be fogok egyet szerezni.
Rimmel kedvencek: Egyértelműen a Kate rúzsok. Gyümölcs illat, kellemes viselni, nem szárít, klassz színek, baráti ár. Ezeknél szó szerint alig bírtam magam visszafogni, nem is a színek miatt, azok is nagyon jók, de olyan jó a formula, hogy tényleg érdemes bármelyik színnél valamelyik Kate rúzs választani a drogériás kínálatból.
Köszi Elíz! Igazán jó ötlet volt ez a tag!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis TAG ez Elíztől, én is ki fogom tölteni. :-) A Color Tattoo-k a világ legjobb dolgai, végre nekem is garantált az egész napos smink :-)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg klassz kis tag. Lehet én is kedvet kapok hozzá. :) Azt hiszem a Maybelline color tattook még sok helyen felbukkannak.

    VálaszTörlés