2014. október 5., vasárnap

Mini blogsale!

Mini blogsale!! Kérem kommentben jelezni, ha kérsz valamit, e-mail címmel. Fizetni: személyesen-kp-ben Budapesten lehet, illetve postázom, ilyen esetben paypallal.
 Manhattan-trio (bronzer, pirosító, highlighter) 500 ft csak a pirosítót használtam néhányszor,  Catrice-Glamazona pirosító 500 ft talán kétszer használtam


 NYX- Plummy pirosító 500 forint kb. egy hétig használtam, Artdeco-13-as pirosító 500 forint kb. 3szor használtam, nagyon szép sötét barackos színe van, fényes finishe, kicsit hasonlít a Sleek Rose Gold pirosítóra, de azt jobban szeretem, csak azt tartom meg
 Artdeco-Limited edition highlighter kétszer színmintáztam, egyébként nem használtam, 500 forint, Sleek-Pink sprint trio pirosító 1800 forint, csak a középső színt használtam talán 3szor (eredeti ára 3500 ft)
 Color tattoo-Mauve Crush 600 forint, kétszer-háromszor használtam

 Golden Rose-Carnival 11 és 08 együtt 500 forint, külön-külön 300 forint, egyszer-egyszer volt használva
 Avon-Colortrend fedőlakkok, együtt 500 forint, külön-külön 300 ft per db, egyszer voltak használva
 Astor-Maybelline 500 ft, Astor nem volt használva, a Maybelline egyszer
 Catrice-NYC 700 ft, a Catrice nem volt használva, NYC egyszer volt használva
 Flormar-M18-Avon-Sea breeze- 600 forint, 1-1 használat után válnék meg tőlük
 Adena-05-Moyra-95, 300 forint
 Catrice-Shine gel colour rúzs Orangina színben 400 ft
 Essence-I love Berlin paletta 400 forint

14 megjegyzés:

  1. Ha az Artdeco LE highligternél nem elírás az 500 forint, akkor vinném. Illetve szeretném még a két Golden Rose Carnival-t. Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem elírás :-) kérek egy emilt az oldalt található címre :-)

      Törlés
    2. Megtennéd, hogy rálesel az e-mail fiókodra? Megint írtam az átvétellel kapcsolatban és pl. csak tegnap érkezett meg az az e-mailed, amiről írtad, hogy múltkor küldted, így nem tudom, hogy válaszoltál-e már esetleg, csak nem ért ide... Köszi! :)

      Törlés
  2. Szia Betti! A Sleek pirositot szeretnem, majd irok csak most telefonról potyogok:) Csilla

    VálaszTörlés
  3. Szia,az Artdeco highlighter es a Sleek pirositó 3-as, elkelt már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki hamarabb ír emilt és hamarabb fizeti ki azé, szóval nem kelt még el semmi.

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Az Astor-Maybelline körömlakk párosra kb. mennyi lenne a posta? Köszi előre is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Magyar Posta díjszabása alapján simán 205 forint, ajánlottan 470 forint.

      Törlés
    2. Klassz :) Még annyi, hogy ez változna, ha a Catrice-Glamazona pirosítót is kérném mellé? Nem tudom eldönteni, hogy adjak-e neki esélyt, de ha nem változik a posta, akkor jöhet az is, aztán majd írok e-mail-t neked, hogy egyeztessünk.

      Törlés
    3. A 3 cucc együtt 245 simán, 515 ajánlottan.

      Törlés
  6. Szia!most találtam rá erre a bejegyzésre, nem tudom, megvan-e még bármi... pár dolog.. az essence paletta, a matt flormaros csomag (az csomag?) Meg lehet a lila moyra is.... :D megvannak még ezek?

    VálaszTörlés