2015. február 22., vasárnap

This is me ... then

yey!!!-insert crazy crowd noises-
Azt hiszem végre eléggé kipihentem magam ahhoz, hogy belefogjak az új blogom írásába.
Az alapkoncepció az, hogy beauty meg, culture, meg szórakozás, meg A Kedvenc városom és én, és minden, ami engem érdekel. Azt hiszem, úgy kell nekiindulnom ennek a blognak, hogy magamnak írom. Ha másnak írom, akkor egy idő után őrületes elvárásokat kezdek el támasztani magammal szemben és kivész belőle a fun. Writing and blogging should be fun. Ennyi. Ehhez fogom magam tartani. Persze, lesz egy menetrendem, mert jó ám a szervezettség, meg a rutin... csak nem szabad túlzásba vinni. 
És feltétlenül lesz beauty, mert annyira, de annyira imádok sminkelni és imádok körmöt festeni, imádom rendezgeti a gyűjteményem, nézegetni a szépségeimet, imádom a többi blogger lánykát. -szivecskék- Egyik legjobb dolog volt a blogolásban, hogy egy csomó embert megismertem. Ezt a jó szokásomat, szeretném megtartani. 
Miért nem a régi blogot folytatom? Mert a végén már úgy éreztem, hogy csak a kötelező elemek voltak benne és belőlem semmi, ráadásul nem is voltam elég jó szerintem. És nem lépek bele kétszer ugyanabba a pocsolyába. Pedig, milyen jó statisztikáim voltak...rengeteg követő, annyi oldalmegjelenítés, hogy arról soha nem is álmodtam volna. De, annak a korszaknak vége.
Mi történt velem az elmúlt időben?
Költöztem, szét és el. És ez jó. Iszonyatosan fárasztó és megerőltető volt, ráadásul lesz még egy kör néhány hónap múlva, de jó. Örülök a változásnak. 
Ezen kívül, pontot tettem egy olyan betegség végére, amit több mint egy éven át kínzott, a megoldás persze nem a gyógyszerekben, hanem a teljesen átszabott és szuper egészségesre formált diétában volt. Erről feltétlenül szeretnék nektek írni, vagy magamnak, vagy valami. Sokat tanultam. Nem eget rengető, világmegváltó dolgokat, de nekem az életkedvemet adta vissza, hogy végre jól vagyok.
Jól vagyok, remélem ti is jól vagytok.
Cheers az új kezdetre!
Love
-Bea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése