2015. március 18., szerda

Scholl Velvet Smooth


Én már tavaly tavasszal szerelembe estem a Scholl Velvet Smooth kézikészülékkel. Be kell vallanom, hogy iszonyatosan lusta és feledékeny tudok lenni, ha lábápolásról van szó, mindezt úgy, hogy minden nap hálát adok az égnek a két egészséges lábamért. Szóval szégyenlem is magam rendesen, fene a lusta énemet!

 Rengeteget segített a Velvet Smooth:  pihe-puha sarkak nulla energia befektetéssel! Pont nekem való volt már az eredeti változat is. Én imádtam a kapott eredményt, viszont jártamban-keltemben belefutottam néhány kritikába. Például: hamar lekopott a görgőfej, nem volt elég sima a végeredmény, még polírozni kellett használat után. Ez a 3 volt a leginkább megfogalmazott kritika, amelyeket most a Scholl kijavított az új gyémánt kristályos rotációs fejekkel. GYÉMÁNT! Szerintem, ezzel még jobban megerősítést nyert, hogy a készülék nem feltétlenül must-have, hanem igazi megérdemelt luxus az otthoni lábápolás területén. Igazából nemcsak megérdemeljük ezt a luxust, de jár is a lábaknak, mert iszonyatosan fájdalmas tud lenni egy húsig berepedt száraz sarok. Ráadásul, a megkeményedett, megvastagodott bőr nem is engedi eljutni a tápláló, hidratáló anyagokat a megfelelő helyre, arról meg nem is beszélve, hogy borzasztó ronda.
A másik újítás a készülékkel kapcsolatban az, hogy három fajta keménységű rotációs fejjel lehet felszerelni, a készülékhez normál keménységű jár, de van extra kemény és puha változat is.
Normál, extra kemény, puha fejek

Normál és extra kemény fejek közelről

Normál, extra kemény és puha fejek.
 Én használat közben nem éreztem ordító különbséget az extra kemény és a normál fejek között, viszont a puha változat teljesen, mondhatnám tükör simává polírozta a sarkaimat. Imádtam a normál fej után használni!
Míg el nem felejtem: nagyon várom, hogy tényleg jó idő legyen és ne csak felkészüljek a szandis időszakra, hanem ki is élvezzem, akkor akarom majd használni a Velvet Smooth termékcsaládba tartozó egyéb dolgokat, például a lábfürdetőt vagy a nappali krémet vagy az éjszakai szérumot, mindnek mesés illata van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése