2015. április 23., csütörtök

Lakkok tavaszra

Sajna hetek óta nincs nálam a laptopom, még egy ideig nem is lesz, így sajna, de sajna nem tudom mikor tudok írni. Sajna. Mindennek ellenére összeválogattam a kedvenc tavaszi lakkjaimat, mert jó nézegetni őket, körmön, képernyőn. :-) (Előre is elnézést a képekért, sajna nagyon sietősen készültek.)

A China Glaze White on White fehér lakkja hetek óta levakarhatatlan rólam, imádom, jól esik most fehéret viselni, ráadásul tudtam napozni is, így jól is mutat. 1 vékony, 1 vastag réteg kell belőle. 
A China Glaze bekerült a topba két másik lakkal is: Bahamian Escape, kéksége évek óta elmaradhatatlan tavaszi kísérőm. 2 rétegben szoktam használni, égszínkék. A Spring in my steps pasztell meleg árnyalatú rózsaszín, egy bitch felkenni, de a színe, a színe az megéri. 1 vékony, két közepes réteg, plusz rengeteg imádkozás, szitkozódás, önmarcangolás (miért kellett nekem ez a lakk? MIÉRT?) kell az elfogadható külalakhoz, de hát a színe.
Az Essence The Gel Love is in the air nevű lakkja végre megoldotta az évek óta kísértő "nincs egy normális sárga lakkom se, most mi lesz velem" óriási 1st World problémát, szerintem tudjátok miről beszélek. Szerencsére, ennek vége, lehet élvezni a sárgával lakkozást. 1 vékony, 1 vastagabb réteg kell, iszonyú szép vaníliás puding színe van. 


Ha napsütés, akkor holo, ez alap. Color Club Harp on it álmaim ezüst holoja volt és marad is, szerintem a legszebb ezüst holo ever. 3 vékony rétegben használom. A Colour Alike pasztell holoi tavaszra lettek kitalálva, nekem a zöld és a lila (512 és 511)  a két kedvencem, de a Colour Alike lakkok egyébként is a Nailland egyik legjobb húzásai közé tartoznak, ráadásul citrom vagy grépfrút illatuk van. 2-3 vékony réteg. Legolcsóbb a Rival de Young holo lakk, mindkét színben (lila, rózsaszín) szépséges, de maradtam a lilánál, ami a Cute Candy  nevet kapta. A Dance Legend sajna ruszki márka, most a politikai (v)iszonyok miatt csak hébe-hóba van csak a Naillandnél, sajna. Pedig a Wow Prism lakkok után minden lakk borzalmasan unalmasnak néz ki, olyan szinten túlzás a Wow Prism, hogy csak lelkesedni lehet értük. a Through the Glass a legprettybb, ellenvéleményeket elfogadok :-) 

Ha tavasz, akkor pasztell. Essie Nice is Nice pasztell világos lilás-kék. 3 vékony réteg, de mivel Essie tartós, szép, imádás.
Ha tavasz, akkor zöld. A Lovely Summer sand lakkok talán két hete kaphatóak a Rossmannban, én a fehéret, meg a kékeseket vettem meg. Az én fehéremnek borzalmas az ecsete, de ez a lehetetlen színű zöld love. Manhattan 71S pasztell zöld és glitteres, dupla love.
Ha tavasz, akkor glitter, elő kell venni az Essence Circus confetti lakkot. Borzalom, rémálom lemosni, de a sárga lakkon, vagy akármelyik pasztell lakkon, besza-behu szépen mutat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése