2015. május 1., péntek

Pihenős, kényeztetős hosszú hétvége

Nem tudom, hogy te is így vagy e vele, nekem mindig rengeteg tennivaló gyűlik össze a hosszú hétvégékre. Mindent kellene csinálni, de igazából csak pihenésre, kényeztetésre, feltöltődésre vágyom. Szerencsére, megtaláltam azokat a termékeket, amelyekkel otthon is wellness hétvégét tudok magamnak varázsolni.
Lábápolás! Mindjárt szandál szezon van! Persze a lábakat egész évben meg kell becsülni, mert nincs is jobb, mint tavasszal fájdalom és kényelmetlenség nélkül egy jó nagyot sétálni a Duna-parton.
Éveken keresztül ragaszkodtam egyéb termékekhez, de mióta a felfedeztem a Scholl lábápolási termékcsaládját sokkal elégedettebb vagyok a rutinommal. Régebben nem láttam, nem éreztem túl nagy változást, de a fenti készítmények segítségével igazi eredményeket tapasztalok. Legújabb kedvencem a zöld kaviáros lábfürdető, ami tényleg frissít, érezhetően könnyít a fáradt lábakon, nem mellesleg hihetetlenül jó illata van. Most már elég régóta használom az elektromos talpreszelőt és egyre jobban szeretem. Szerintem nagyon jó ötlet volt a gyémántkristályos újítás, tartósabb, hatékonyabb lett a forgófej. Az SOS Repair lábápolót napi rendszerességgel használom, a legeslegjobb ilyen jellegű krém, amit valaha használtam és nem túlzok ezzel a kijelentéssel.  A Velvet Smooth intenzív szérumot heti egyszer, közvetlenül a Velvet Smooth talpreszelőt letéve vetem be. Pihe-puha az eredmény!!

Két nagy-nagy kedvenc!!
Ha a szárazon végezendő lábápolással megvagyok, akkor jön egy jó hosszú zuhany. Alapos testradírozással egybekötve, most egy dm-es testradírt használok, nem szeretem az illatát, de hatékony és egyszerű. Testápolóból a Dove színezett kis aranyosát veszem elő, néhány nap után lesz egy szép alapszínem tőle, amíg nem tudok napozni, addig sem vagyok túl fehér, plusz nagyon jól ápol és hidratál, ami az évnek ebben a szakaszában nagyon kell a bőrömnek.
Arcápolásnál is a radírozás-hidratálás elvét követem. Napi rendszerességgel használom az Olay elektromos arctisztítóját, emellett úgy érzem nem igazán van szükségem plusz fizikai hámlasztóra. A Bioderma Hydrabio masque a legjobb hidratáló maszk, amit valaha használtam és itt sem túlzok, tényleg olyan selymes és hidratált lesz tőle a bőröm, mint semmi mástól.
Nyár közeledtével minél szőkébb vagyok annál jobb, ebben nagy segítségemre van a dm saját márkás Balea szőkítő spray. 3-5 használat után látható eredményt hoz. Nedves hajra kell fújni, utána jöhet a szokásos formázás. Én még életemben nem voltam ennyire szőke! Nagyon szeretem, nem szárítja a hajat, igazi napszítta hatást lehet vele elérni és a hajfestések közti időt is ki lehet a segítségével tolni.
A fenti teljes rutinnal el tudok szöszölni akár órákig is, megéri, mert feltöltődve, megújulva tudok majd belevágni az új hét(fő)be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése