2015. május 21., csütörtök

Körömlakk mániások figyelmébe: kell e mindkettő?

Szerintem, alapvető kérdés minden új lakk beszerzésekor, hogy van e már hasonlóm, ha van hasonló, akkor kell e mind a kettő (három, négy) vagy simán, észérvekkel meg lehet indokolni, mert TELJESEN más a szóban forgó lakk, mint az a néhány(száz), ami otthon van...Ilyenkor kell a Google, kellenek a blogok, mert az emlékezet sokszor csalóka.
Nekem a fenti két lakkal kapcsolatban támadtak kételyeim: A-England Lady of the Lake és a Colour alike 571. Az a balsejtelem gyötört, hogy nagyon hasonlítanak, sőt, esetleg hasonmások!!!
Lilás, holoizés, tök szép mindkettő és nem egyszer fordult már elő velem, hogy egy színbe, egy árnyalatba többször beleszerettem. 
Üvegben elég csalóka, mert tényleg nagyon hasonlítanak, az 571 világosabb, de tényleg hasonlítanak. Aztán, felkenve, a Lady of the Lake inkább bordós lilás, az 571 meg inkább kékes lilás, szóval teljesen mások! 
Csak a gyűrűsujjamra került az A-E Lady, a többin a CA 571 van, NAGYON látszik a KÜLÖNBSÉG!! 
Ecsetek
Az A-England két rétegben fed és tartós. A Colour Alike 3 rétegben nem volt foltos, isteni illata van száradás után, imádom, de 1 nap után megkopott a körömvégeken, mondjuk most nagyon sokat dolgoztam, viszont nem mosogattam. 
Mindkettő jöhet! Nem hasonlítanak, sőt teljesen mások!

2 megjegyzés:

  1. :) Egyetértünk, én is teljesen másnak látom őket, mindkettőt boldogan elfogadnám :))))

    VálaszTörlés