2015. május 26., kedd

Essence: a nagy visszatérés


Be kell vallanom, hogy az utóbbi néhány évben az Essence lakkokat, néhány ritka kivételtől eltekintve, messziről kerültem, mert nem voltam megelégedve a minőségükkel. A legutóbbi szortiment frissítéskor érkeztek meg a "The Gel" lakkok, legyőzött a kíváncsiságom, így beszereztem a 38- Love is in the air névre keresztelt árnyalatot. Sárga. Úgy sem lesz jó. Mert nincs jó sárga lakk. Soha, sehol, senki nem csinált még jó sárga lakkot. Maximum sárgához képest elfogadható jött össze, akármelyik márkáról is beszélünk. Nem lesz jó! 
De jó lett! A legeslegeslegeslegjobb sárga lakk, amit valaha próbáltam. Imádom! Gyönyörű a színe, egy vékony és egy közepes rétegben teljesen fed, nem foltos, hihetetlen fényesre szárad és tartós. IMÁDOM!!!! A tökéletes sárga lakk. Ennyi.

A következő The Gel beszerzésemre is egy "nehéz" színt tartogattam: barackos korall, vagy hogy  is hívják ezt a szín. Ebből a színből sem lehet igazán jót beszerezni. Maximum 2 réteg, FOLTMENTESEN, gyorsan száradjon, szép fényesre és arra a két napra, amíg a körmeimen van HIBÁTLAN maradjon.
24-Indian summer nevet kapta a "The Gel" másik bitch árnyalata.
--bobpergés-- Jó! Sőt, nagyon jó. Mindent teljesít, ami egy igazán jó lakk ismérve. 

Röviden, annyit tudok elmondani, hogy meg vagyok győzve. Már össze van állítva a "The Gel" kívánságlistám, a menta szín pl. rendkívül szép...de a nudeok sem rosszak, vagy a halvány kék is elég szépecske.


4 megjegyzés:

  1. Nekem is most pozitív csalódás volt ez a vonal, de annyira nem ajánlanám az egyik nude/rózsaszín lakkot: http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/05/notd-csak-essence-manikur.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem olvastam már a bejegyzést...nem örülök ... de ahogy másoknál láttam a többi árnyalat jól teljesít.

      Törlés
  2. nagyon szépek, egyenlőre csak a fame fatal-t szereztem be, mert tartottam a minőségtől, de egészen meg vagyok elégedve, mondjuk még a fehérre lennék kiváncsi, mert tökéletes fehér lakk aztán tényleg nem létezik :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jól sikerült ez a sorozat, tuti veszek én is párat belőle. Szép a mani :)

    VálaszTörlés