2015. október 6., kedd

Szuper fekete és nagyon puha

A mostani Glamour napokat nagyon-nagyon várom, mert szükségem van egy kis léleksimogató vásárlásra az idei rendkívül stresszes évem után. A Max Factor termékei a dm 50%-os és a Müller 30+20% százalékos kuponjainak hála, mindig a kívánságlistám élén szerepelnek. Fel van írva nekem például a Ruby Tuesday rúzs, a kedvenc Facefinity 3 in 1 alapozóm nyári árnyalata stb. stb. És a márka stratégiailag megfelelően időzített néhány újdonságot is, amelyeket szeretnék nektek megmutatni:

False Lash Effect Velvet Volume szempillaspirál: A Clump Defy (értsd: a legjobb ever!) óta, mindig érdeklődéssel figyelem milyen mascara újdonsággal rukkol elő a Max Factor. A Velvet Volume dús hatást ígér, lepergésmentesen és bársonyosan puhán tartva a pillákat a méhviaszt is tartalmazó formulájának köszönhetően. Szerintem: imádom, hogy tényleg puhák maradnak a szempilláim! Szeretem, ha nem érzem kőkeményre száradtnak őket és ezzel a spirállal egyáltalán nincs ilyen érzésem, olyan, mintha nem lenne rajtuk semmi. De, közben hihetetlenül szépen emeli meg a pillákat és egészen a tövekhez is oda lehet férni a rövid sörtékkel. Az is nagyon tetszett, hogy igazán sötét fekete-fekete a színe, tartós, de könnyen le lehet mosni a nap végén. Egyértelműen csak ajánlani tudom.

Picike sörtékkel el lehet érni a legrövidebb pillát a tövektől kezdve 



A bal oldalon a pőre pillák, jobb oldal felül 1! réteg, alul 2 réteg, igazából egy réteg is elég belőle.


Smokey Eye Drama Kit 01 Opulent Nudes árnyalatban a Max Factornak ezekkel a négyesekkel az volt a célja, hogy mindenki számára könnyűvé tegye a füstös smink elkészítését és egy olyan palettával rukkoljanak elő, amelyben minden szint lehet szeretni és használni. A matt színeket szemöldökporként is be lehet vetni. Szerintem: nem tudom mennyivel lesz könnyebb egy kezdőnek elkészíteni egy bármilyen sminket egy jó négyessel, de az biztos, hogy ez egy nagyon jól összerakott kis paletta. Tényleg minden szín kihasználható. Van egy enyhén fényes vanília szín, amit lehelet finom kézzel akár szemöldök alá vagy szemzugba is lehet használni. Van egy hideg árnyalatú matt közép barna, ez satírozni, vagy a teljes szemhéjra, a sötétbarna alsó szempillatőbe, a nagyon fényes, fémes hatású mehet a szemhéj egészére vagy csak középre a matt középbarna főlé....Igazából ez a kis paletta rengeteg különböző sminket rejt magában, lehet alig valami, világos és visszafogott vanília, de lehet egy teljesen sötét sötétbarna füstös is, amit ki lehet hozni egy kis gyakorlással. A színek nem hullanak, ami a fémes színnél nekem pozitív meglepetés volt. Tartósak, puhák, nincs krétás állaguk. A csatolt szivacsos applikátort jól lehet használni, a színek intenzitása ecsettel felvíve gyengébb. Jut eszembe: elég picike a két középső szín, egy nagyobb fejű ecsettel már nem kényelmes használni. A paletta ára 3499 forint, ami 4 színért kicsit húzósnak tűnhet, de 50%-os kuponnal jobb vásárnak tartom ezt, mint a Maybelline 12-es palettáját.






Színminták: felső sor ecsettel készült, alsó sor applikátorral.





Masterpiece High Precision Liquid eyeliner: egészen különleges kialakítású fejjel készült, ami megkönnyíti a használatot, precíz vékony vagy vastag vonalakat is könnyen húzhatunk vele. Szerintem: nem vagyok egy gyakorlott tushasználó, sőt mondhatom, hogy soha nem használok tust vagy szemceruzát a felső szempillatőbe, mert nem szeretem. Én tényleg (szinte) kezdőként tudok kipróbálni bármilyen tust! :-) Kezdőként is könnyen tudtam egy igazán vékony vonalat húzni a pilláim tövébe, amivel még dúsabbnak tűnt a szempillám. Ezt a hatást szeretem. És nagyon könnyen tudtam "cicásítani" a végeredményt, szinte profinak éreztem magam. Azóta is elő-elő veszem ezt a tust, mert nem is kell a vonalat húzni, elég, ha a keskenyebb oldalt odanyomogatom a pillatőbe és máris kapok egy szép, igazán fekete és matt vonalat, ami dörgölés hatására sem kenődik el, de este könnyen lejön egy micellás vizes vatta segítségével. 





Kedvencem a Max Factor újdonságok közül: egyértelműen a Velvet Volume spirál, mert egész nap megemelve, "göndören" tartja a pillákat ezzel élénkebbé, éberebbé téve a tekintetet. A palettát nagyon jól kihasználhatónak tartom, a tusért pedig rajonganék, ha rendszeres tushasználó lennék. 
Szerintem, feltétlenül érdemes beváltani azokat a Max Factor kuponokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése