2016. február 28., vasárnap

Új alapozó a Max Factortól

 Szerintem, ha sminktermékről van szó, akkor messze-messze a jó alapozó megtalálása a legnehezebb feladat. Úgy gondolom, hogy sokan, ezért is inkább kihagyják a rutinjukból az alapozást. Igazából, senki sem szeretne úgy járni, mint az a hölgy a villamoson, akinek a barátnője úgy bókolt, hogy "Milyen szép az alapozód"... Hát, nem köszi! Nagyon nem jó, ha messziről látszik. Nem. Nagyon nem. Szerencsére, nemcsak a színt nehéz kiválasztani, hanem azt is, hogy mi működik igazán jól a saját arcbőrödön. :-( És ráadásul, még a trendek is bekavarnak, mert egyik évben inkább a mattabb arcbőr a menő, idén meg pont az üdébb, "egyáltalán nem baj ha csillog" dívik. (Muszáj volt ide betenni a dívik szót, annyira oldschool, 80's Nőklapja. :-) 
Nekem, mióta megjelent a Max Factor FaceFinity All Day Flawless 3 in 1 a Kedvenc alapozóm, minden árnyalatban megvan, amit az év során felvesz az arcom, dúlt a LOVE. Imádtam, a fedését, a textúráját, a kiszerelését, a tartósságát. Tényleg egy rossz szavam nem volt rá. Aztán, jött ez a harmatos pofika trend és el volt rontva a tökéletes alapozóm. Valahogy elkezdtem túl soknak érezni a matt végeredményt. Még mindig szerettem, hogy reggel felkenem és este még mindig ott van az arcomon, de csillogásra vágytam. Nem mellesleg, feladtam a küzdelmet a teljesen matt arcbőrért. Nekem, sosem lesz teljesen matt a pofim. Sajnos, T-zónában nagyon olajos, almácskákon meg nagyon vízhiányos a bőröm, egyáltalán nem szép. :-( Elkezdtem a hidratálásra koncentrálni, mert ha már nem lesz matt a fejem, akkor legalább puha és élettel teli legyen. Nagyon jókor jött a Max Factor Miracle Match Blur and Nourish alapozója, ami mindent ígért, amire vágytam.

Mit ígért a Max Factor Miracle Match Blur and Nourish alapozó? Közepes fedés, ami úgy halványítja el a bőrhibákat, hogy közben erősen hidratál is, természetesen üde bőrt eredményezve.
Ide vele!!! 
Mit tapasztaltam? A FaceFinityvel majdnem megegyező csomagolása van, ez csillagos ötös. Szerintem, elég erős gyöngyvirágos szappan illata van, amit felvitel közben lehet érezni. Ez, szerencsére eltűnik egy idő után. Könnyen eldolgozható állagú, én az Ebelin sminktojással viszem fel, nagyon szép közepes fedést ad. Nem maszk-szerű a végeredmény. A fényvisszaverő részecskéknek köszönhetően, még az én egyenetlen bőrömből is egy vállalható felületet tud kihozni. Jól hidratál, E- és B-vitamint is tartalmaz, határozottan érzem a tápláló hatást esténként, nagyon jó, hogy a nap végére nem keletkeznek száraz foltok az almácskáimon.
Több, mint egy hónapja használom a Miracle Match alapozót, minden nap. Nem hiányzik a bbkrém, mert megfelelően hidratál, nem hiányzik a FaceFinity sem, mert imádom azt a természetes fényű és , üde végeredményt, amit a Miracle Match ad. 
A Max Factor új alapozója már kint van a drogériák polcain, 4599 forintos áron, ami szerintem teljesen jó, mert egy jó sminkben az alapozó (meg a szemöldök és a szempillaspirál) a legfontosabb. 
Nem csöpögős, hanem inkább zselés az állaga.

Eldolgozva.
Fent alapozó nélkül, láthatóak a réges-régi pattanások maradandó nyomai. Lent a Miracle Match áldásos hatása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése