2016. április 17., vasárnap

Tanuljunk sminkelni!

Nyugodtan használhatom a többesszámot, hiszen nekem is van még mit tanulni make-up témakörben. Úgy, hogy, én tényleg szinte minden nap sminkelek és ugye, elég régóta írom már ezt a kis szörnyet is. Mégis érzem, hogy mindig van mit tanulni, mert új technikák, új trendek és új termékek tűnnek fel. Meg, egy idő után egy csomó minden rutinból csinál az ember. Ezért, jó egy friss szem és ezért, imádok sminkelésekre járni. Az utóbbi néhány hétben kétszer is voltam sminkeltetni, egyszer a dm roadshow keretében, egyszer pedig, a Max Factor Make-up Academy térítésmentes személyes sminktanácsadásán vettem részt. Az én saját sminkes "hitvallásom" az, hogy merj kísérletezni! 
Az "Akkor sikerült igazán jól a sminkünk..." kezdetű bekezdéssel teljes mértékben egyet kell értenem. Sosem, fogom elfelejteni, amikor a villamoson az egyik hölgy, a másik hölgy alapozóját dicsérte meg. Ezt ne, de tényleg ne!
Szerencsémre, mindkét sminkelésen hasonló gondolkodású művész kezei közé kerültem, amiért nagyon hálás is vagyok a sorsnak. :-) A dm-es sminkeléskor egy egyszerű, teljesen visszafogott nappali sminket kaptam, sajnos ott nem volt lehetőségem fogásokat ellesni, csak a végeredményt tudtam megszemlélni. Így is tanultam, például azt, hogy egy nude matt smink, amit én soha nem készítek magamnak, tud nagyon szép is lenni. A Max Factor Make-up Academy sminktanácsadása viszont tényleg tanácsadás volt. Lola (a szép szőke sminkes :-) minden lépésnél magyarázott, hogy mit, miért és hogyan csinál. Miért, ezt vagy azt a terméket használja és minden lépés után meg is néztem az eredményt, az apránként felépített változást. Lolával beszélgetve megtudtam, hogy a legtöbben nappali sminket kértek, a szemöldök is középpontban volt, meg a tusvonal. A tusvonal nagyon fontos! :-) Én voltam az első, aki kék sminket kért. A kék, most megint nagyon trendi lesz és érdekelt, hogy a profi sminkes hogyan használja rajtam. Tetszett a végeredmény és rengeteg új termékkel bővül a Max Factor kívánságlistám is. Jelenleg, legelső helyen az Eye Luminizer van, ami olyan csodásan tüntette el a karikáimat, mint eddig semmi más! Pedig, amúgy teljesen vesztésre állok a karikáimmal szemben... 
Egyébként, maga a sminkes kis kuckó, ahol a tanácsadás zajlik, heaven...de tényleg! A Max Factor összes, ÖSSZES terméke felsorakoztatva a polcokon, Hollywood-tükör, ecset hegyek és profi fotós. Igen, lehet kérni előtte és utána képet is, amit e-mailben megküldenek, ha más nem, lesz egy nagyon jó képed magadról. :-) Mondjuk, én hülye módon nem éltem ezzel a lehetőséggel. 
Mondjuk, azért csináltam, egy selfie ilyen volt-ilyen lett képet. Imádtam a 06-os négyesben lévő, eszméletlen gyönyörű kéket.
Időpontot foglalni a sminktanácsadásra itt tudsz, regisztráció után. Az oldalon érdemes jól körülnézni, hiszen folyamatos nyereményjáték van a.), illetve b.) oktatóvideók! A videókban Szűcs Adri (MF vezető sminkmestere) mutatja meg a tudnivalókat, az alapoktól kezdve. Nagyon támogatom a Max Factor célkitűzését, hiszen egy jó smink, bármelyik rossz napot fel tudja dobni. És, ha magadnak is el tudod készíteni, akkor van egy plusz fegyvered pld. a hétfők ellen :-)
Sminktanácsadás után e-mailben megkapod a facechartod is, amin minden termék jelölve van, amit használt rajtad a sminkesed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése