2016. szeptember 27., kedd

Love at first try

Arctisztítás témakörben én, személy szerint, a felszínen olajos, de alapból nagyon vízhiányos bőröm miatt nem szeretek reggelente a konjak szivacson kívül mást használni.  Minden még dehidratáltabbá teszi a bőröm, nem is szoktam kísérletezni semmivel sem.

 A csábításnak engedve, mégis egyik reggel próbáltam ki a Lirene fiziológiás-micellás arctisztító géljét először. És, rögtön szerelem lett. Finoman tisztított, frissített és puhának is éreztem a bőröm, nem feszült egy picit sem. Hihetetlenül friss illata van, éreztem ezt az illatot már máshol, de egyelőre nem tudom hova tenni, ezt a kicsit gyógynövényes, de tényleg nagyon, nagyon friss, harmatos illatot. Ez egy nem habzó gél, amit vattakorongra téve, vízzel hígítva, de víz nélkül is lehet használni. Óriási szerelem nálam a csomagolása, mert egy tökéletesen működő pumpás kiszerelést kapott. Reggel egy pumpányit használok, ami felébreszt. Este, sminklemosáshoz két pumpányi kerül az elektromos kis kütyümre, így szépen feloldja a sminket.

 Annyira gyengéden tisztít, hogy szemkörnyékre is kifejezetten ajánlom, nem irritálja ezt az érzékeny területet sem. 
Mindenki kedvéért és a magam okulásáért, átböngésztem a Krémmánia INCI listáját, ami alapján, ha lehet még szimpatikusabb ez a termék nekem. Az illatanyag az egyetlen "pirosbetűs", ami az összetevők közt az utolsó helyen szerepel, tehát tényleg nem egy agyonparfümözött termékről van szó.  Viszont van benne több, a hidratáltságot visszaadó komponens, gyulladáscsökkentő és antioxidáns is. Nem mellesleg, az ára is nagyon barátságos és könnyen elérhető, mert minden Rossmannban ott van :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése