2016. október 4., kedd

Lately

Mostanában sokat használtam ezeket a termékeket. Ez a közös nevező a következő termékekben, amelyeket szeretnék most megmutatni neked. 

Kezdem, a tesztelésre kapott Max Factor Miracle touch alapozóval. Ha, követed a Max Factor Make-up Academy oldal történéseit, akkor kiderülhetett, hogy a márka most a tökéletes bőrre helyezi a hangsúlyt. Ez, jó irány szerintem, mert egy jó összképpel rendelkező bőrön bármilyen smink nagyon jól tud mutatni. A Max Factor Miracle touch alapozó kifejezetten az egyenetlen bőrfelszínre készült. Számomra, ez a legnagyobb probléma. Azzal megbarátkoztam... jó, nagyjából...oké, valamennyire megbarátkoztam, hogy csillog a bőröm, de az egyenetlen bőrfelszínem a halálom. A Miracle touch egy szilárd halmazállapotú alapozó, először találkoztam ilyennel. Eleinte, a nedves sminktojást ütögettem bele az alapozóba, de ez nem hozott nekem megfelelő eredményt. Túlságosan maszkos volt így a bőrömön. Aztán, konzultáltam egy kedves blogger társammal (Szia Szandra!:-) és az ajánlásait megfontolva használtam tovább. Hogyan? Tiszta ujjal nyúltam bele a tégelybe, felmelegítve így a szilárd alapozót, ujjal felpöttyöztem az arcomra, majd nedves sminktojással eldolgoztam. Nagyon-nagyon fontos ennél az alapozónál, hogy a kevesebb több! Kifejezetten igényli a vékony réteget, szerencsére ezt nem is gond kialakítani, mert tényleg szuper fedése van már egész kis mennyiségben is. Jó technikával használva, egészen air-brushed hatása lesz. Erre, keresem a magyar kifejezést, de úgy tudnám körbeírni, hogy eltünteti a kiugró egyenetlenségeket, nem ül a bőrön, hanem szinte beleolvad, olyan mintha, képszerkesztővel javítottad volna a bőröd minőségét. :-)
Látszik, hogy sokat használtam :-)
A másik tesztelésre kapott Max Factor termék, a Smooth Miracle primer, amelynek én főleg abban láttam a hatását, hogy könnyen el lehet rajta dolgozni bármilyen alapozót és jól hidratál. Nálam, abszolút a Max Factor Facefinity primer viszi a prímet :-) 
Az Essence All about bronze paletta olyan felemás nekem. Egyrészt olcsó. Másrészt, nagyon klassz a szemfestékek állaga, nem kemények, nem túl krémesek, nagyon klassz. Szép fényes színeket tartalmaz és én nem is hiányoltam mellé a matt finisht. Nagyon jól lehet a színekkel dolgozni, ujjal is jól működnek, de ecsettel sem porolnak nagyon. Egy bajom van: szemhéjon egyszerűen túlságosan egyformák a színek. Tégelyben jól mutatnak és a színmintákon is van köztük különbség, de szemhéjon csak a legsötétebb és a legvilágosabb üt el, a többi szín alig árnyalatnyi mértékben tér el. Kezdő sminkkészletbe és a natúr színek szerelmeseinek ajánlom mégis, mert minőségben tényleg jó, még ha a variációk számában nem is.


Szempillaspirál! Odavagyok a Max Factor szempillaspirálokért! A kedvenceim! Most a Velvet volume nevűt használom, nem egy wow! milyen hosszúak a pilláim cucc, de én nagyon szeretem a dúsító hatását. Szuper fekete, puha marad tőle a pilla, óriási volument ad. Nem pereg le, jól göndörít, a kicsit szárazabb formulája miatt jól megtartja a pilla ívét. Kifejezetten szeretem.
Max Factor Velvet volume szilikon kefe
Glamour napokra ajánlom (meg egyébként is, csak legyünk már aktuálisak :-) : Alverde sminkfixáló, mert tényleg működik, nagyon sokszor vettem már újra, most is tervezem, Nálam remekül bevált. Segít a kifényesedéssel való küzdelemben, de ha úgy van, akkor a túlságosan púderes arcra is kiváló. Max Faxtor Eye luminier, amíg nem jön be hozzánk a Maybelline age rewind korrektora, addig én erre esküszöm. Magas fedésű korrektor, ami kifejezetten a szemkörnyék érzékeny bőrére és a terület igényeire lett kitalálva. Megbirkózik a kialvatlanság tüneteivel. Élő embernek nézek ki tőle! Minimálisan ül csak bele a ráncocskákba, viszont nem tűnik el az arcról hosszabb viselést követően sem.

Essence Smokey 2 in 1 khol liner: több márkánál is láthattál hasonló terméket, én azt gondoltam, hogy nekem ilyen sosem lesz, mert nem értettem mi értelme van ennek a kialakításnak. Nem lehet hegyezni és tulajdonképpen egy nagy cerkabelső és ezt most miért??! Aztán, el kezdtem használni és ez egy olyan ceruza, aminek nem kopik el a hegye ....ha-ha. De, komolyan! Még most is lehet vele vékony vonalat húzni, nem állítom, hogy majd mindig lehet, de jó néhány használat után is lehet. Iszonyatosan pigmentált, borzasztóan krémes. Szempillatőhöz húzva! Annyira szeretem, áááh!!! Úgy használom, hogy vékony vonalat húzok és ezt egy ceruzaecsettel elsatírozom és kész is. Instant füstös szem. Száradás után nem vándorol, több órás viselés után is tartja magát. Nagyon jó! 


És így nézek ki, amikor ezeket használom, majdnem no make-up, de azért mégsem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése