2017. május 21., vasárnap

Bye-bye

Ezen a hétvégén, olyan kidobós hangulatban voltam. Átszortíroztam a cipőimet is, összesen 30 pár maradt...átnevezzem a blogot...hmmm? :-D A fürdőben gyűjtött elhasznált piperecuccok maradványai is repültek. Nézzük... Mini reviews here I come.

Schauma samponok és balzsamok: az előző G-napokon vásároltam egy fél évre valót belőlük. A végén már iszonyatosan untam. A homoktövises (narancs) sampon jó volt. A keratinos (lila-arany) az én irtózatosan száraz hajamon egyszerűen borzalmas volt, nem hidratált, de elnehezített, azt hiszem emiatt utáltam meg az egészet. Most még a Q10-es (arany) balzsamot használom, abszolút a legjobb az összes közt. De, a Q10 sampont kifejezetten nem szerettem, mert nem tisztított rendesen. Minden sampon és balzsam más és mást tudott, nem ugyanaz a termék van a különböző csomagolásokban! Tanulság: többször nem veszek egy termékcsaládból ennyit, inkább több fajtából választok. 

Hajpakolások- Aussie 3 minute miracle: ezt többször újravettem, nagyon szerettem, de a csúcsról letaszította a következő termék. Inecto Argan hail oil: imádtam hajpakolásként használni, hajmosás előtt tettem fel, hihetetlenül jól hidratált. Eszméletlenül hosszú ideig boldogított, mert egy-két pumpálásnyi elég volt belőle, egyáltalán nem untam, mert tényleg kifejezetten jónak és hasznosnak tartottam. Igazából kicsit sajnálom, hogy most Gliss kur hajpakolást vettem, mert az Inecto terméke tényleg jó volt. Kifejezetten szerettem az illatát is. És hajmosás után is még nedves hajra is lehet használni, szóval abszolút multifunkciós és szuper termék.

Make-up byes-Maybelline Color tattoo On and On bronze: a krémes szemfestékek új generációjának legnagyobb felfedezése és kezdete. Előtte nem volt olyan drogériás krémes szemfesték, ami kettő másodperc után nem kezdett el elmászni mindenfelé. Iszonyatosan szép, semleges bronzos színe van, magában is gyönyörű és tartós, de alapnak is egyszerűen csodálatos. Csak és kizárólag a legjobbakat lehet elmondani róla. Ha, esetleg még nem próbáltad, feltétlenül! 
Szemöldökcerkák, Rival de loop és Lovely: imádom őket, a RdL terméket én ezer éve nem láttam, szerintem kivonták a forgalomból. A Lovely cuccból, ha 25% akció van a Rossmannban mindig veszek vagy 3-4et, mert nem igazán használok mást. Zselés formulája van, szuper az ék alakja, eléggé pigmentált, de nem túl pigmentált, pont eléggé vaxos, nagyon-nagyon jó. De, lehet, hogy egy igazi szöszinek túl vöröses, nekem nem túl vörös a mostani hajszínemmel.

Yves Rocher Anti-age global Complete Anti-aging mask:  Életemben nem vettem még ennyire drága maszkot, két ezer forint fölött van az ára. Nem textil, hanem zselé maszk, amiből csöpög a cucc...És hihetetlenül jól hidratál és feszesít, a legjobb maszk, amit valaha használtam. Teljesen úgy éreztem magam és a bőröm is úgy nézett ki, mintha kozmetikusnál jártam volna. Imádom a Garnier textilmaszkokat, de azok ehhez képest ...Sajnos csak egyszer lehet használni, és én hetente legalább kétszer felteszek valamilyen hidratáló maszkot, így sajnos nem elég költséghatékony nekem. :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése