2017. július 20., csütörtök

After Sun

Long time no see. Tudom, hogy rajtam kívül alig érdekel mást, hogy miért nem született sok bejegyzés mostanában. Elment minden agyi kapacitásom a nyaralás szervezésére. Végül jövő tavasszal megyünk. Végre megszületett a döntés. Nagyon nem egyszerű ám 4 dolgozó ember időbeosztását, költségvetését, óhaját, sóhaját összeegyeztetni. Sokkal idegkímélőbb egyedül utazni. Egyedül utazni egyébként is hasznos és lélek-önbizalomépítő tevékenység. Én pártolom. :-) A Balatonra sikerült eljutni. Imádtam. Pihentető, hasznos, csodaszép és rendkívül vitczes élmény volt. A hajam és a bőröm viszont megsínylette a rengeteg úszkálást és a rengeteg napot. Úgy, hogy nem is napoztam igazán, maximum szárítkoztam. Aki, nem hisz a klímaváltozásban, az hülye. Ezt most itt le kell szögeznem. Bőröm ronggyá égett, még most is darabokban hullok szét. Hajam, mint egy szénaboglya. A színe pipec lett, de az állapota....Mikor hazaértem és mondjuk, hogy kikerültem a tetszhalott, zombi állapotból muszáj volt bevetni a nehéztüzérséget! Hidratálás. hidratálás, hidratálás!!!

Inecto testápoló: már írtam róla. Imádom az illatát, szuperül hidratál, hamar beszívódik, szuperül hidratál!! És nem irritálta a megviselt, leégett bőrömet. Zseniális.

Yves Rocher mangós korianderes radírozó tusfürdő: ezzel kellett volna kezdeni, mert ezt használtam először. Mindegy. Finom szemcséjű, nem agresszív tusi, ami sokat segített abban, hogy a testápoló tényleg ki tudja fejteni a hatását. Ez sem irritálta a bőrömet, kifejezetten kellemes volt használni.

Arcbőr hidratálás. 

Balea aktív szenes lehúzható maszk: a textilmaszkot már több blogon láttam, próbáltam is. Nekem a lehúzható maszk sokkal jobban működik. Nagyon sűrű, mentol illatú fekete maszk, amit picit fájdalmas eltávolítani, de tényleg szuperül előkészíti a terepet a hidratálóknak. Minden nem odavaló dolgot eltávolít, anélkül, hogy szárítana.

Garnier rózsaszín -Comfort- textil maszk: olyan szinten volt kiszáradva a bőröm, hogy 10 perc után teljesen száraz volt a maszk! Kész voltam!!! Amikor, kiveszed a csomagolásból a maszkot szó szerint csöpög, folyik belőle a cucc és jut belőle a dekoltázsra, a kezekre...És mindezt a cuccot felitta az arcbőröm! Durca volt!!! Nagyon jól hidratál, láthatóan frissebb, üdébb lesz tőle a bőr. Én, a rózsaszín változatot kicsit jobban szeretem, mint a kéket. 

Balea Q10 szem alatti hidratáló maszk: ránctalanít. Mindig egy évet szenvedek a felhelyezéssel, hogy a szemem sarkában lévő ráncokon is ott legyen, de megéri. Filléres dolog, ami működik.

Haj hidratálás. Itt egy kicsit meg voltam lőve, mert a Gliss kur cuccok, amik itthon voltak nem bizonyultak elég heavy dutynak. Aztán, nyertem az Allee bevásárlóközpont játékán, szerencsémre pont olyan kupont, amit hajápolókra is be lehetett váltani. Lee Stafford és Paul Mitchell termékeket választottam. Meg vagyok elégedve.

 A Lee Stafford Coco Loco Blow and  Go genius lotion nevű nem kiöblítendő hajápolóját maszkként használtam-használom és imádom. Isteni kókusz illata van. Hihetetlenül selymessé, fényessé és könnyen kifésülhetővé teszi a hajat. Nem nehezíti el, nem lesz tőle zsíros. Sőt, én azt vettem észre, hogy elég a 4-5 naponta hajat mosni. Komolyan, szörnyű volt a hajam, amikor hazajöttem, most pedig fényes, puha, hidratált. 
Visszatért a nedvesség a bőrömbe, a hajamba, hála ezeknek a termékeknek. :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése