2017. augusztus 6., vasárnap

Trend it up

Régen volt, amikor egy új márka érkezett a hazai drogériákba, valószínűleg azért, mert még mindig csak most kezdünk igazán belelendülni a dolgokba itthon. Legalábbis, én azt látom, hogy a fiatalabb korosztály tényleg viseli a sminket, amit megvett és ehhez kezd felnőni az idősebb generáció is. So things are lookin up...A Trend it up a dm saját márkája, tehát könnyen elérhető és olcsó is. Jó minőségű? Lássuk.

Nem vettem minden termékkörből, csak olyan darabokat választottam, amelyek felkeltették az érdeklődésemet. Ajakcuccok, főleg, köszi.
Amit abszolút utáltam: 
Under eye concealer and base: ugh. Egy szóban. Nehéz, de nem fed, elmászik, de beleül a kis ráncokba. Ugh. 


Ami, jó de nem vagyok szerelmes:
Natural radiant highlighter 020 árnyalatban: krémes, könnyen eldolgozható, nem porol és gyönyörű a színe..picit barackos arany. Viszont, egy picit hajlamos kidobni a bőrhibákat. Ez, pedig egy highlighternél elég nagy probléma, hiszen kiemelni akarunk vele ergo felhívni a figyelmet egy területre, egyáltalán nem jó, ha rosszabbul néz ki a bőr tőle, mint amilyen nélküle.


Velvet sense lipstick pen 030 árnyalatban: eszméletlen szép színe (élénk korallos pink) van, hihetetlen pigmentált, hidratál, kényelmes viselni...de, hajlamos elmászni, ami egy ennyire pigmentált rúzsnál katasztrófához is vezethet. Érdemes evés előtt letörölni, ivás után leellenőrizni. Kicsit too much nekem, hogy állandóan igazítgatni kell.
Ultra matte lipcream 061 árnyalatban: szépséges, kényelmes az applikátor, nagyon precízen lehet vele dolgozni. Fini sütis illata van a krémnek, ami szerencsére nem túl erős. Pigmentált és félmattra szárad. Nem szárít, kifejezetten kellemes viselet. Viszont, ez nem az a folyékony rúzs, ami száradás után rendíthetetlenül a helyén marad, sajnos nem érintésálló. Én, azt szeretem, hogy ha egy folyékony rúzs kibír egy étkezést, legalább egy fagyizást, ez nem olyan.


Ultra matte lipstick 400 árnyalatban: hagyományos matt rúzs. Kellemes a formulája, jó a színe, jó a fedése. Jó, de semmi extra. Árát bőven megéri, de nem kiemelkedő darab.
Amit imádok:
Ultra west nude pen matte 030 árnyalatban: óriási pozitívum számomra, hogy legalább 6 nude árnyalat van ebben a vonalban, mert a Trend it up is tudja, hogy minden bőrárnyalathoz más nude illik, nincs olyan nude, ami mindenkinek jól áll! Én egy kifejezetten barnás és sötétebb árnyalatot választottam, aminek nincs korrektor hatása. Egy rétegben, csíkozódás nélkül fed, pigmentált és a jojobaolajnak köszönhetően hidratál, tartós! Kifejezetten kellemes viselni. Nem mászik el, nem kell igazgatni. Pigmentált, tartós, hidratál, olcsó. Tök jó. Imádom.


Metal Shine liquid lipcream 020 árnyalatban: életemben nem futottam bele ilyen béna és idétlen applikátorba. Egyszerűen katasztrófa. Nem lehet vele normálisan eloszlatni a cuccot, mert túl nagy és béna. Viszont, a cucc színe és a hatás, amit el lehet vele érni..imádom...gyönyörű. Az a metálos fény, amit ad bármire felkenve, egyszerűen gyönyörűséges. Trend, és szinte biztos vagyok benne, hogy jövőre már nem lesz a készletemben, de ilyen áron simán kiélvezem ezt a metálos, fényes trendet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése