2017. október 28., szombat

These are sooo good

Körömlakkok! Annyira jók! Mostanában nem szerettem a körmeimet festeni, valahogy teljesen elmaradt ez nálam...mondjuk, hogy érdeklődés hiányában elhalasztottam. Mondjuk, hogy a kb. fél évvel ezelőtt írásom, minden egyes szavával azóta is egyetértek... http://makeupsminkandstuff.blogspot.hu/2017/03/nailbloggershitstorm.html ...Mondjuk, hogy nem adta mostanság a körömfestés nekem. :-P
De...Man, do I love me some cream polishes?! Nagyon is!!
Imádok a Glamour napok alatt felfedezni rejtett gyémántokat a drogériák polcain és tényleg fillérekért! 50%-os kupon volt a dm saját s-he stylezone termékeire, mivel jobb ötletem nem volt, így körömlakkokat választottam, mondván, hogy azt a pár száz forintot simán megérik, akkor is ha nem túl jók.
És annyira jók!!!
A színük. 310 egészen sötét bogyószínű szépség, 040 meg a legkirályabb, legszebb barnás, piszkos, mályvás pink, amit valaha láttam, a legkifinomultabb nude ever! Odavagyok.
Imádom a csomagolást. Szögletes üveg, amit nagyon jól lehet tárolni. Eszméletlen kényelmes a kupakot fogni, nagyon kézreálló. 
Ecset: pont az a kicsit laposabb, kerekítve vágott, amit a legjobban szeretek, szinte lehetetlen vele a bőrt összefesteni. Nagyon szépen illeszkedik a körömágy vonalához.
Állag: 2 vékony rétegben fed. Nem túl folyékony, de nem is sűrű. Szép fényesre szárad.
Tartósság: fuck yeah! 4 nap után sem tapasztaltam pattogást.
imádom





2 megjegyzés:

  1. Nekem a 290 meg a 300 van meg. Rólam minden lejön, azért 4-5 nap után ezek is, de még így is a legtartósabb és legjobb lakkjaim. Hatalmas szerelem, főleg a 300. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy te is felfedezted őket! Annyira jók!!!! :-)

      Törlés