2012. május 28., hétfő

MAC: Crew "highlighter" első benyomások

Már régóta szerettem volna a MAC-től, az én kategóriám szerint "színes arcra való cucc" bírtokosa lenni, csak eddig mindig, mindenről lebeszéltem magam, hogy ez nem tetszik annyira, az nem annyira különleges stb stb. Aztán, amikor kijött májusban a Hey Sailor! kollekció tudtam, hogy veszett ügy a lebeszélés. Nagyon-nagyon tetszett a 2 pirosító is (főleg a Fleet fast), meg a Crew highlight púder is. Mondjuk az utóbbiról egészen a  Temptalia postig  le tudtam magam beszélni, de utána úgy vágtam neki a Váci utcai MAC üzletnek, hogy vagy a Fleet fast vagy a Crew kell!
"Szerencsére" minden "színes arcra való cucc" sold out volt az üzletben :-( Aztán eszembe jutott, hogy a Váci utcai üzlet és a Westendes üzlet egy cég, így gondoltam megkérdezem a lányt, hogy lehet e a Westendes üzletben még egy darab, a lány szerencsére tök rendes volt, megkérdezte és félre is tetetett nekem egyet....Ekkor még nem voltam teljesen biztos, hogy a Crew kell, vagy a Fleet fast. De inkább hajlottam a Crew felé, illetve az élet eldöntötte helyettem végleg, mert a pirosító fronton a Westend is sold out volt.
Mondjuk nem sírok, mert ez jobban tetszik, olyan kis szép és rengeteg!! :-)

Temptalia postja és az üzletben való kipróbálás is meggyőzött róla, hogy még lebarnult bőrön is látszik, szerintem ez inkább pirosító, mint highlighter.

Íme a "kis" szépségem:
Kívül tengerészcsíkos csomagolás, tükör nélküli kompaktban maga a "színes arcra való cucc". 
3 színes csíkos részből és egy halvány bézs színű fedőrétegből áll. Mindhárom színnek van egy enyhe fénye, de egyik sem csillámos. A színek: halvány, kékes lila, sárgás világos rózsaszín, világos narancs, keverve egy sárgás, icipici narancsos beütésű rózsaszínt kapunk, ami kb. mindenkinek jól állhat. Kellemes, selymes textúrája van. Nem olyan őrülten pigmentált, mint a Sleek kb.  minden pirosítója, így nem is kell vele kesztyűs kézzel bánni, ezen kívül rengeteg, mert 10 gramm, így tényleg nem fog hamar elfogyni és úgymond jó befektetés :-) Egy normál MAC pirosító 6 gramm, a Sleek pirosítói 8 grammosak, csak viszonyításként írom.

 

Temptalia fentebb linkelt postjából kiderült, hogy a halvány bézs réteg szerencsére csak egy vékony fedőréteg, a színes csíkok azok, amelyek a termék nagy részét alkotják. A bézs réteg tűnik el, a színek megmaradnak, a bolti tesztereken főleg a rózsaszín látszott.

Mindegyik szín keverve, világos kékes lila, sárgás rózsaszín, halvány narancs. A mintákat nem építgettem, 1-2 áthúzással készületek.



A Westendes MAC üzletben pénteken még volt pár darab :-)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, én is nehezen tudtam dönteni a Fleet Fast és e között, de mivel hasonló színeim vannak az előbbit választottam, de nehéz volt otthagyni :)

    VálaszTörlés