2012. május 22., kedd

Miss Rose és Lora rúzsokat próbáltam...

Még, amikor a marie claire ünnep számához lehetett fleur de sante rúzst kapni, nagyon rajtam volt, hogy juj, de nagyon ki szeretnék próbálni valami olyan rúzst, amit még sosem. Mivel akárhol jártam, csak "szandálfa" árnyalat volt, így nem vettem meg végül, mert tudtam, hogy ha fa, akkor vmi nekem nem tetsző barnás árnyalatról van szó. De mivel buzgott bennem a tettvágy, így kapóra jött, hogy elfogyott otthon a mosópor és be kellett mennem az Eurofamily-be, ahol megvettem ezt a két rúzst végül. A Lora rúzsait nem próbáltam előtte sosem, bár sok jót olvastam róluk blogokon, a Miss Rose rúzsai közül csak egyet, de annak teljesen más volt a csomagolása. 
290 forint, per darab.
Mindkét csomagolás hasonlóan nem praktikus, halálom, amikor nem lehet a rúzst teljesen visszatekerni.

A Miss Rose rúzson látszik, hogy sikerült belekapni a kupakkal a rúzsba. De szeretem az ilyet!!! A másik szépészeti meglátásom, hogy az öntőformák széleit láthatóan nem dolgozták le rendesen, ezért van a csík a rúzsokon.

 A Lora rúzsnak van egy kicsi édes, gyümölcsös illata, míg a Miss Rose "klasszikus" rúzs illatú. A Lora nem pigmentált, a kezemen lévő mintát sokszori áthúzással értem el, a Miss Rose viszont a spektrum másik végére esik. (nagyon!) A rúzsok állagában nincs ekkora eltérés, bár a Lora valamivel keményebb. Nekem egyik sem szárította a számat, viszont a Miss Rose jóval tartósabb volt rajtam. Ez inkább a Lora rúzst tekintve gáz, mert a Miss Rose kb. átlagos tartóssággal bír, a Lora meg nem tartós. (De, ezt inkább az árnyalat számlájára írom!)

A színek kiválasztásánál az vezérelt, ha nem áll jól, akkor sem nagyon gáz, mert megérte a 290 forintot az, hogy kipróbáltam magamon ezt a színt (Lora 949), illetve nagyon tetszett a másik (Miss Rose 20).
Lora: 949-es árnyalat, Miss Rose: 20-as árnyalat. Pasztell,  kékes tónusú, halvány rózsaszín és meleg árnyalatú rózsaszínes, korallos.

Lora 949, Miss Rose 20. Nem értem miért ennyire matt a képen a MR, mert igazából van egy szép fénye. Lentebb!

Snookie szín, Snookie szájtartás, egyszerűen ezt hozta ki belőlem, na!

Na itt! Miss Rose 20, továbbra is nagyon tetszik!

Erre fogom a Lora rúzst használni!
Már nem emlékszem milyen isteni sugallatra gondoltam, hogy kipróbálom a 2 rúzst egymáson, de nagyon örülök, hogy jött ez az agyszülemény. Fentebb látható az eredmény. 
Most főleg nagyon örülök, mert a Lora rúzs eltört a tövénél, így sokkal könnyebb lesz összekutyulni a kettőt, illetve a csomagolásból sem fog kilógni majd egyik sem! :-P

Összességében: a Miss Rose rúzsnak nagyon örülök, abszolút megérte az árát. A Lora rúzs más árnyalatban jó lehet, de ez nagyon nem az én színem!

Ugye van a Lora-nak használhatóbb árnyalata?

7 megjegyzés:

  1. nekem is van két lora rúzsom, az egyik teljesen kemény, alig használható, a másik pedig krémes, jól pigmentált... na akkor ez most hogy van ? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ennyire árnyalat függő lehet a dolog :-)

      Törlés
  2. Én is utálom mikor nem lehet visszatekerni teljesen a rúzst -.- A miss rose rúzs színe tetszik :) . Nekem se Lora se Miss rose rúzsom nincs :) inkább mindig megvárom, hogy legyen valami jó Astor, Maybelline vagy akármilyen márkának jó kis akciója :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is csak ez a kettő van és ahogy írtam az "újdonság varázsa" vonzott:-) drogériás rúzsoknál nálam a Rimmel mindent visz!!

      Törlés
  3. a miss rose-os nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  4. baszki mekkora a Snookie szín és szájtartás :D totál ugyanolyan :D
    (Andi)

    VálaszTörlés