2014. május 25., vasárnap

Luxury Lacquers beszerzés

Meglepetésként ért, hogy sikerült ezeket a lakkokat beszerezni, teljesen lemondtam róluk. A nekem legközelebb eső Müllerben nem is voltak, mire eljutottam a Blahán lévő üzletbe leértékelve voltak ugyan, de pont nem azokban a színekben, amelyekre igazán vágytam volna. Aztán, valamelyik este nem rég, 5 perccel a zárás előtt sikerült, szó szerint belefutni az újra feltöltött akciós kínálatba. YEY!!
Kezdem azzal, hogy szerintem az eredeti közel 1100 forintos ár, túlzás, nem kicsit. Az akciós 900 forintos ár, már barátságosabb, bár még így is viszonylag drága egy drogériás lakkhoz képest. 
A holo lakkok közül, csak a zöldet szereztem be, mert a Moyra holo lakkokkal azt hiszem, bőven kiéltem a holomániámat és egy életre el vagyok látva. Ez a zöld, olyan szépséges, majdnem ez lett a leánybúcsús lakkom, mert napsütés meg ilyesmi. :-) (Sok boldogságot Szilvike!!) Még nem próbáltam, de a következő manim szerintem, ezzel lesz.
 Három homok lakkot szereztem be. Szerintem, ezek a színek nagyon egyediek. A zöld nem hasonlít az Anny lakkra ill. a Lovely kékes-zöldes homok lakkjára, ebben egyáltalán nincs kékes tónus és nincs benne nagyobb glitter sem. A Plumbeach sem hasonlít sem a Rimmel, sem a Moyra lilájára.
A következő képen igazán színhű a Waikiki Peach, tehát ez egy halvány narancs szín, nem rózsaszínes.
Képen a leánybúcsús manim, amit egyszerűen imádok. Picture polish: Candy és Lovely Rio narancs lakk.

A Luxury Lacquers is a Catrice normál lakkokéval megegyező lekerekített, szélesebb ecsettel felszerelt, amit én kifejezetten szeretek. A homok lakkok egy rétegben nem fednek, de 2 rétegben nagyon szépek. Gyorsan száradnak és tartósak is.
Aki, még nem szerezte be ezeket a lakkokat, annak érdemes mostanában ellátogatni a Blahán lévő Müllerbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése