2014. május 5., hétfő

Mai Köröm Öröm

 Nem terveztem ma bejegyzést írni, de (k)örömteli  események estek meg ma velem,  muszáj kiadni ezt magamból.
A Lovely megint kijött meseszép limitált kiadású homok lakkokkal, annyira limitált, hogy nem is láttam őket egyik Rossmannban sem, mindenütt a kopár állvány várt csak rám. Múlthét szerdán az összes belvárosi Rossmannban voltam és azon kívül, hogy a Király utcánál ronggyá áztam, mást nem nagyon értem el vele. Ma mentem 4 nap pihi után dolgozni és tudtam, hogy ma nyit újra a Wesselényi utcai R. Úgy voltam vele, hogy még ott megpróbálom. (Nem)Vicces volt, az óriási tömeg  és hogy megint nincs Lovely lakk. Megkérdeztem az eladót, hogy lesz e még ezekből a lakkokból azt mondta, hogy kedden kapnak árut és biztosan lesz. Ezen felbuzdulva, még legeslegeslegeslegutolsó próbálkozásként elmentem az Oktogonra, és... teljesen feltöltött állvány fogadott! Annyira örültem! Végre megszereztem a Lovely lakkokat, pedig azt hittem lecsúsztam róluk teljesen. A 25%-os akcióról tényleg lecsúsztam, de nem is érdekelt már...kellettek nekem ezek a lakkok és kész. Mondjuk, még így is nagyon barátságos az áruk, 649 ft per db. Ezen a héten ki is fogom őket próbálni! És most bíztatok mindenkit, aki nem tudta megvenni őket eddig, érdemes holnap még egy kört futni, hátha fel lettek töltve a készletek.

Lovely Rios!!!


 Egyébként, a mai manimat egyszerűen imádom, sajnos így este már nem tudtam a lámpafénynél teljesen színhű képeket készíteni, mert a valóságban világít a Moyra Sunshine (sárga neon homok) lakkja és az ombre többi színe is borzasztóan élénk. Sally Hansen All fired up a piros és Moyra élénk narancs az átmeneti szín.

Az első képen láthatjátok, hogy megérkezett a BornPrettyStore rendelésem. Nagyon örülök ennek is, szerintem jó kis mixet válogattam össze, igyekeztem nem hasonló termékeket kérni, mert szerintem így hasznosabb lesz nektek is. Kaptam körömnyomdát (nem azt a lemezt, amit kértem :-P), teljes körmös körömmatricát, firmo gyümiket és azt a vízzel leoldható körömmatricát, amit "water decal"-nak mondanak angolul és magyarul meg nem jut eszembe a neve...a régi kamutetkó technika, tudjátok mire gondolok!

2 megjegyzés: