2014. június 12., csütörtök

Veet Oriental Wax teszt


 Egy ideig úgy tűnt, hogy idén a tél után a nyár is elmarad. De, aztán szerencsére csak beköszöntött a jó idő és jaj, de jó megint lehet gyantázni. Én simán kibírom a jó időért cserébe a gyantázás fájdalmait, ha csak ezen múlik.... :-)
Nem szoktam mindig gyantázni, nincs mindig türelmem kivárni, amíg megnő a szőrmókám, de a szezonnyitóra mindig megkínzom magam. Most is így tettem, egyébként is folyamatosan próbálom megtalálni a legkevésbé embernyúzó módszert. Amikor megkaptam tesztelésre a Veet legújabb gyantáját, akkor tudtam, hogy ez lesz a következő új módszerem. Cukorgyanta alap, amit elég a mikróban megmelegíteni, kevesebb, mint egy percig, érzékeny bőrre is jó, elegendő mindkét lábszár térdig való gyantázására 3 alkalommal. Speciális, hőmérsékletjelzős spatulával. Ezt ígéri.
Ha túl meleg a gyanta, akkor NO!
Jó hőmérséklet!

Tapasztalataim:
-Nekem, kicsit több, mint egy percig kellett melegítenem, de még így is villámgyorsnak tartom. Ráadásul nem is hűl ki hamar a cucc, nagyon jól tartja a hőt. Nem kellett újramelegíteni gyantázás végéig.  
-Hihetetlenül jó illata van, amit már melegítés közben lehet érezni, kihűlésig nyitva is tartottam a tetejét, hagy járja be a vaníliás illata a szobát. #love
-A speciális spatula nagyon jól működik és nagy segítség használat közben.
-Vízzel le lehet mosni, mindenhonnan. Én direkt kipróbáltam, hogy a lehúzócsíkról is, és igen a lehúzócsíkról is.
-Használat után kifejezetten hidratáltnak éreztem a bőrömet.
-Arcra is ajánlott, de én iszonyatosan megszenvedtem vele. Négyszer kellett áthúznom, és még így sem végzett tökéletes munkát. Arcra, én nem ajánlom. Azt vettem észre, hogy minél vastagabb és hosszabb a szőrszál, annál jobb az eredmény. Szóval, lábra, szezonnyitóra nagyon jó.
-Nem tudom, hogy én bántam e pazarlóan vele, vagy mi történt, de nekem majdnem a fele elfogyott egy alkalom után, pedig csak térdig szőrtelenítettem.
Összességében: ahogy, már írtam, nyár eleji, első gyantázáshoz szuper, főleg lábra. Szerintem, arcra vagy bárhol ahol finomabb, rövidebb szőrke van, nem ez a legjobb. Eddig, ezt használva volt a legkevésbé fájdalmas a gyantázásom. Sehol nem lettem kék-zöld-lila foltos, saját tapasztalataim alapján ügyetlenebbeknek is ajánlom.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van de még nem tudtam kiprobálni, vastag erős szörzetem van, de nem tudom mi az a minimális hossz, aminél már tudom használni, ugyan is eléggéhülye szörzetem van....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ritkás a szőrmókám és olyan 4-5 mm volt, amikor használtam, teljesen jól lehozott mindent.

      Törlés