2014. augusztus 12., kedd

Augusztusi kihívás: Párizs


Egyfelől irtó könnyű helyzetben voltam, amikor készültem erre a postra. Jártam a városban és tudtam egyből, hogy mi lesz a körmeimen. Az Eiffel-torony nagyjából a város minden pontjáról látható, uralja a látképet, jó tájékozódási pont és fenséges. Élőben sokkal szebb! Ráadásul a körülötte lévő füves terület a párizsiak kedvenc találkahelye, este kiülnek és borozgatnak, beszélgetnek, élvezik az életet... Az egész érzést, az egész környéket imádtam. Másfelől nincs semmiféle körmös ecsetem, a legvékonyabb ecsetem is túl vastag, a ferde tusecset is felejtős kategória. Így megint kénytelen voltam a pontozómmal szórakozni, hát ... láthatjátok az eredményt. LOL!!! :-)
A körmeimre a Torony került és a Torony körüli füves terület, amiből egy szív alakú terület teljesen ki volt taposva, amikor ott jártam. #love #cuki #nagyoncuki
A szívecskét celluxos technikával csináltam, a füvet az Essence kertészkedős limitált kiadásából szereztem. Nem volt tartós, a fű lekopott estére...viszont cuki volt.
Egyébként kiskutyámmal így blogolunk:


3 megjegyzés: