2014. augusztus 20., szerda

Essence: Stays no matter what jumbo cerkák

Itt vagyok, ragyogok! :-)  Kicsit elég volt most a körmös bejegyzésekből, jöjjön egy sminkcuccos teszt, imádom, imádom ezeket a jumbo cerkákat! Leárazva vettem meg 4 színt, csak olyat, amit tudtam, hogy egy CSOMÓT fogok használni. Hatalmas lik tátong az On and on Bronze color tatoomban, ezért engedélyeztem magamnak a 07 Whipped white frosting árnyalatot, mondván, hogy az bármi alá szuper lesz, aztán annyira beleestem a tartósságába, hogy ide vele az összes én árnyalatot!
Ezt a 4 árnyalatot vettem meg: a világosabb barnát, a lilát, a türkizest, meg a világos pezsgős színt. Egyébként, nem szűnnek meg a cerkák, csak a Rossmannokban vannak leértékelve, a Müllerekben biztosan kaphatóak lesznek továbbra is! (Legalábbis az Essence honlapja alapján így gondolom.)
Színminták.
Nagyon szép egyenletes eredményt lehet elérni, kivéve a 07-es árnyalattal, amit én tapogatva, lapogatva egységesítek. A 07-es foltos lenne magában, de a 3 másik szín mindenféle manipuláció nélkül szépen fed.

Szabad kézzel, szárazon megdörgölve.
Én általában alapnak használom őket, felvitel után van pár másodperc a szélek eldolgozására, de utána szilárdan a helyükön maradnak. Órákig!! Nem csíkosodik be egyik sem, az élénk színét viszont megtartja mindegyik. Hihetetlen könnyű őket használni a cerka kialakítás miatt és nagyon könnyen és szépen hegyezhetőek. Abszolút nem tudok semmi rosszat mondani.
Vizesen, szappanosan megdörgölve.

A világos 07-es árnyalat itt már hegyezve van, szerintem jól sikerült.
Nagyon telitalálatosak nálam ezek a cerkák! #love

5 megjegyzés:

  1. Nagyon meggyőzőek ezek a színminták, a kék és a lila tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Ebből én is betáraztam, megvan a bronz, barna, zöld és lila :) A zsíros szemhéjamon is ott marad estig és csak a szemfestéklemosó viszi le :)

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom őket :) Nekem a fehéres illetve a barna árnyalat van meg :)

    VálaszTörlés
  4. Megaera: a kék annyira szép, a MACnek egy régebbi limitált cerkájának volt hasonló színe.
    Audrey80: én még a szürkén gondolkodom, de lehet azt nem használnám ki.
    Nikkii: :-)
    Barbi: látod, hogy mások is szeretik, megérik nagyon az árukat, most tényleg érdemes kipróbálni őket.

    VálaszTörlés