2014. augusztus 26., kedd

Naked 3 az én véleményem

Az Urban Decay Naked 3 palettája a legdrágább sminkcuccom, egyből beleszerettem és akármennyi hasonmásos bejegyzést láttam, tudtam, hogy hiába üvölt a fejemben a spórolós énem, nekem most kell az igazi. Kell! Meggyőztem magam, hogy végül ár-érték arányban nem is olyan rossz, mert 12 szín, meg ecset, meg szemhéjalap és 12 jó Catrice mono sem sokkal olcsóbb, 12 db MAC mono meg főleg nem olcsóbb, meg különben is megérdemlem és kész. Pont.
Szerintem, egycsillió színmintát láttatok már máshol, így ezzel nem is fárasztanék senkit, inkább csak a véleményemet és a tapasztalataimat írom le.
Szép, kompakt, nagyon egyben van, ez az első benyomás. Jó nagy tükör van benne, nem dől le a tükrös rész, lehet asztalra vagy akármire állítva sminkelni vele, nem kell harmadik kezet növeszteni a tükör megtartásához. Nagyon utazóbarát a kialakítása, más kérdés, hogy tutira nem fogok ezzel utazgatni, mert félek, hogy összetöröm vagy egy túlbuzgó vámos kidobatja velem, tuggyuk hogy még a bármi is megeshetik ...
Olyan szééééééééééép, olyan pinkes, olyan mályvás, egész sminktrendet indított el. Illetve nem is tudom, hogy ez indította e el, vagy benne volt a levegőben ez az ultrafeminin, visszafogott, természetes, de mégsem teljesen hétköznapi vagy túl semleges pinkes irányzat, de köszönöm az Urban Decay-nak (nek?).
Minden színt lehet bármelyik másikkal kombinálni, majdnem végtelen a variációk száma, a szinte semmi nappali és az őrült, füstös, bulis szemsmink is benne van ebben a palettában.  A különböző textúrákkal is lehet játszani. Van csillámos, szaténfényű és selymes matt.

Hullós csillám.
A csillámos színek nem jók, hullanak, porzanak, foltosak, sajnos nagyon nem jók. Igazából mindegyik szín porol egy kicsit, de a szaténfényűek és a matt színek eldolgozás közben és utána sem kötnek ki a szemek alatt illetve, ha mégis, akkor nem marad utánuk eltávolíthatatlan csillámtenger.
Darabos csillám.

Hullós, nem fedős, darabos, nem egységes csillám.


Nagyon rossz csillám.

Porolós matt.

lapogatós
A palettával kapcsolatban nem sok helyen olvastam az ecsetről, pedig tökéletes társ. Kétvégű, van egy lapos "lapogató" része és van egy pufibb eldolgozós vége, ami a satírozáshoz tökéletes. A laposabb rész élét lehet a pillák tövében használni, szóval ezzel az egy ecsettel el lehet készíteni egy teljes szemsminket.Nagyon-nagyon szeretem, nekem ez a paletta egyik kiemelkedő pontja. Imádom, puha és tényleg jól lehet vele dolgozni, mivel szintetikus, így tisztítani is könnyű és gyorsan szárad.
pufiskodós

És, hogy tényleg egyben legyen minden kapunk 4 szemhéjalap mintát, amelyek az UD szerint egyenként legalább egy hétre elég cuccot tartalmaznak...na ezeket még nem nyitottam ki, de a Preen Shadow Boxomoz kaptam Primer potion mintát, jó, kb. egy szint az Artdeco legendás alapjával.
Azt tudom elmondani erről a szépségről, hogy minden nap más és más sminket lehet vele elkészíteni, egy helyben van minden, az ecset zseniális, a színek egyedülállóak, egy-egy színes szemcerkával vagy szempillaspirállal kiegészítve megunhatatlan....viszont nem muszáj megvenni az eredetit (de lehet kérni ajándékba, szülinapra, vizsgák utánra, érettségire, államvizsgára:-). Katy nagyon jó tesztet írt a legjobb hasonmásról: itt.

5 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem az én színeim, porol is és a Naked2-t sem használom ki úgy, ahogy gondoltam, de olyan lelkesedéssel írsz róla, hogy már majdhogynem én is akarom. :D

    VálaszTörlés
  2. Ezzel kapcsolatban agyaltam a legtöbbet, hogy megrendeljem-e az eredetit... Ki-be pakolgattam a kosaramba webshopokban, de végül nem vitt rá a lélek, hogy ennyi pénzt kiadjak érte. Nagyon tetszett, de mégsem. Csak magamat sminkelem, nem is olyan profi módon, nem éreztem úgy, hogy nekem erre mindenképpen szükségem van.
    Végül megjelent a MakeUp Revolution hasonmás, az első pozitív vélemények után megrendeltem én is és tökéletesen elégedett vagyok vele. Nem gondolom, hogy a minősége ugyanolyan, mint az eredeti, de mivel nincs összehasonlítási alapom, nem is zavar. Nekem tökéletesen megfelel az is (a különbözetet meg elköltöttem körömnyomdára, mert arra viszont nem sajnálom a pénzt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edina: :-)
      Pancsi: Szerintem, ha nekem nem kellett volna ennyire megszállottan az eredeti, simán bevállaltam volna a MUR palettát, eddig csak jókat olvastam róla és az ára is nagyon barátságos!!!

      Törlés
  3. Köszönöm az említést :-) Maybelline Color Tattoo-val egyébként egészen jól ragaszkodásra bírhatók a csillámos színek is, de valószínűleg meg fogom rendelni a Too Faced Shadow Insurance direkt csillámokhoz kitalált alapját, mert vannak viszont más színek még régebbi UD-palettákban, amik még ezeknél is jobban hullanak sajnos :-( Ja, és az Iconic 3 a legjobb utánzat tényleg, és az esetében nincsenek kompromisszumok, csakúgy, mint a Naked 2 W7 hasonmása esetében sem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katy drága: paletta tesztben nincsen nálad jobb, egyértelmű volt, hogy téged linkellek!!! Köszönöm a tesztet!

      Törlés