2016. június 15., szerda

Rekord! Max Factor! Smink!


Nem szoktam írni és olvasni sem szeretek sajtóeseményekről, bloggereventekről, mert úgy gondolom, hogy semmi hír értékük nincs az olvasók felé. Több okból most mégis írok a Max Factor Make-up Academy Diplomaosztójáról. Először is, már a kezdetekkor nagyon jó ötletnek tartottam ezt az on-line sminktanfolyamot, ami tényleg mindenki számára adott egy lehetőséget arra, hogy fejlődjön. A másik meg, úgy vagyok a sminkkel, hogy azt a napi pár perc törődést megérdemled. Olyan nagyon rövid az élet és szerintem, soha senki nem gondolta azt a végén, hogy "jaj, de kár, mert túl sokat törődtem magammal". Sokan nem engedjük meg magunknak azt, hogy akárcsak napi pár percet kizárólag magunkkal foglalkozzunk, pedig kell és jár is. Ha más nem, akkor az a napi 5-7 perc, ami a sminkelésre megy, az csak a tied.
Valahogy, úgy érzem, hogy a Max Factor Make-up Academy kezdeményezése is hasonló gondolatok mentén született meg és én ezt, nagyon nagyra értékelem. Az egész megkoronázása volt a Diplomaosztó, ahol a leglelkesebb tagok részvételével felállítottunk egy rekordot. Hivatalosan: "Az egy időben, egy helyen a legtöbb, sminkelést tanuló személy által egyszerre bemutatott arcszépítési tevékenység hazai tömegszerűségi rekordja."

Nem annyira hivatalosan: Szűcs Adrienn vezető sminkmester vezetésével (:-)) elkészítettünk Marilyn Monroe ikonikus, cicástus-pirosszáj sminkjét. Adrienn Ábel Anitát sminkelte, mi pedig saját magunkat. D. Tóth Kriszta volt a házigazda és nagyon-nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt látni ennyi szépséges, nyitott, kedves, okos, ügyes nőt!
Figyeltünk

Készül a smink: Adrienn és Anita.

Olyan szép volt mindenki és nagyon jól éreztük magunkat!
Kriszta hajáért odavagyok!!!
Nagyon csendélet, az elvihető szájfénnyel.

Amiért, még ma is releváns az esemény:
a Max Factor Make-up Academy oldala továbbra is működik, elérhetőek a sminkleckék
a hónap végéig tart a nyereményjáték, ahol személyes sminktanácsadást lehet nyerni
lesz a programnak folytatása!
Én, nagyon remélem, hogy sokan fogtok csatlakozni ehhez a kezdeményezéshez, mert egy szép smink kiemeli mindazt a szépséget, ami benned van.
Mindenki egyszerre ragadta meg a szemcerkát :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése