2016. június 5., vasárnap

Love May

Nem csak a szép dolgok, hanem a szép gondolatok is örömet okozhatnak, így ez egy olyan bejegyzés, amelyben nem csak pretty material things vannak.

Május hónap nagyon kedves nekem, kezdődik a nyár, sokáig van világos, kinyílik a város. És eperszezon van. Teljes mértékben, 100 %-ban támogatom az eperszezont. A Marie Claire magazinhoz csatolt Travel mellékletet többször is elővettem mostanság, mert segít felidézni, hogy mit szeretnék igazán: UTAZNI! Egészen pici gyerek korom óta arra vágytam, hogy beutazzam a világot! De, olyan könnyű engedni a napi csábításnak és elverni a fizut mindenféle nagyon szép dolgokra....ezzel szeretnék most szakítani és eljutni pár európai városba ASAP! Imádom a fapados repülést, vonatjegy árban el lehet jutni majdnem bárhová. Tapasztalatom szerint nincs óriási különbség a fapados és a hagyományos légitársaságok nyújtotta utazási élmény közt. Bár, az Air France párizsi járatán ettem életem legfinomabb francia csokitortáját... Igazából Európán belül a max. 3 órányi utazást nagyon is ki lehet bírni a repülőn felszolgált étel nélkül. A reptéren való beszállást, meg utasfelvétel és utaskezelés úgyis csak pár perc és ha, nem túlméretes csomaggal utazol, akkor fapadosnál sem kerülsz kellemetlen helyzetbe. A repteres részt le kell ejteni, ha nem vagy VIP, akkor sehol sem ez az utazás legjobb része.
Nagyon vágytam új telefontokra, az ebayen találtam "néhány" igazán nyárias és szépséges darabot. Szilikon toknál nincs menőbb, szerintem már rég darabokban lenne a telefonom ezek nélkül.
Az eperszezonon felül teljes mértékben támogatom az utazócsomagokat. Idén, a Vichy jött ki több fajtával, én a ne szarozzunk elvet követve egyből 3 különböző csomagot vettem, a ragyogás és ránctalanítás jegyében. Az Idéalia termékcsaládot már használtam régebben, szerintem nagyon jó. A Neovadiol érettebb bőrre ajánlott, de szerintem ránctalanításnál nincs olyan, hogy túl sok. 1500 forint egy csomag, én még az összes belvárosi gyógyszertárban találtam belőlük. Pl.: Ferenciek terénél is...Imádom az ásványvíz sprayket, nagy melegben egyik legvagányabb dolog ezzel hűteni magadat. #love

Elindult, először Magyarországon, a NYX Face Awards, ahol egy  Los Angeles-i út a főnyeremény! Ennek, bár én nem indulok, nagyon örülök, mert szerintem vannak irtózatosan tehetséges lányok nálunk is, akik megérdemlik a kijutást.
Áldom az eszemet, hogy a L'Occitane Pixiboxos együttműködéséből nem egy darabot vettem, hanem rögtön kettőt, mert így még sokáig élvezhetem a mandulás tusiolajat például. Ezt, én sosem zuhanyozáshoz használom, hanem szombat délelőtt beülök egy kádnyi mandulaillatú, habos forró vízbe és hihetetlenül selymes bőrrel szállok ki. A sampon és a balzsam is elég volt kb. egy hónapra, nagyon megszerettem mindkettőt, hidratált és puha tőlük a hajam.

Arcmaszkok: minden arcmaszk! Heti kétszer használom és bármi jöhet, ami a kezem ügyébe kerül, de főleg a Holt-tengeri ásványokban gazdag maszkokat szeretem igazán.

A tökéletes pancserság nálam: nem használtam a kis elektromos arctisztítómat, mert állandóan elfelejtettem elemet venni hozzá...Vettem elemet, megint minden este használom, egy pöttyintésnyit teszek rá a Nivea arclemosómból. A Nivea arclemosó is win, nem szárít, nem feszül tőle az arcom, kíméletes, jól tisztít, jó illata van.

Június 11-én szombaton a Max Factor Make-up Academy Diplomaosztót tart, ahol sminkes világrekord kísérletre is sor fog kerülni. Egészen pici gyerek korom óta be szerettem volna kerülni a könyvbe! Hihetetlenül boldog vagyok, hogy részt vehetek ezen az eseményen!!! Május 31-ig lehetett csak jelentkezni, ezért májusi kedvenc. Aki, lemaradt, az se búsuljon, mert még mindig van nyereményjáték az oldalon.
Körmök! Sajnos, most már nem tudok napközben, a munkahelyen körmöt festeni :-)  :-D , így esténként itthon kell elkészítenem valami szupergyors, de látványos manit. Imádom a krém finisht, így az Essence TheGel lakkjai gyakran előkerülnek nálam. Egy rétegben jöhet az alapszín, majd egy rétegben valamilyen díszítés, például a márványos minta mostanság, fedőlakk és kész is.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó bejegyzés lett, az arcmaszkokat én is nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés