2016. május 29., vasárnap

Moyra: Labyrinth

Körömnyomdázásban is szükségem volt látóköröm kiszélesítésére, így belevágtam egy Moyra lemezbe. Mármint nem vágtam bele fizikailag, hanem a felfedezésébe vágtam bele, érted. :-) 

Mivel, rengeteg keszekusza, ingó-bingó, indás, virágos meg hasonló mintám volt, így egy geometrikus elemeket felvonultató lemezt választottam a Moyrától. 1490 forintba került. Ezt, most fontos leírni, mert olcsóbb, mint egy MoYou vagy egy Petla. 



a számokat eszméletlen szépen kihozta, de a csíkokban van hiba

Amit, tapasztaltam:
-viszonylag sekélyek a minták, így gyorsan kell dolgozni, mert a vékony réteg miatt beleszárad a lakk pikk-pakk
-keményebb fejű nyomdával működik
-"taknyos" nyomdával nem működik
-görgetni kell a nyomdát, nekem nem volt jó egyenesen rányomva
-szép nagyok a minták a lemezen, így egy hosszabb vagy szélesebb körömhöz is elég a méret
-nagyon szépen kiadja a finomabb részleteket is, ha megfelelő technikával mész rá
-nem tökéletes, vannak gyengébb minták is.
Nagyon tetszik, hogy a MoYouval ellentétben minden lemez más külső borítást és jól megválasztott nevet kapott, így még sok-sok-sok-sok körmös cucc közt is könnyű megtalálni pontosan, azt, amit keresel.
Szeretnék még néhány Moyra nyomdalemezt.
Ennyit tudok elmondani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése